Onko täällä paikalla jousimies naisia?
Jousimies mies haluaisi tutustua teihin. Tiedätte että kahden jouskarin yhteiselämästä ei vauhtia , seksuaalista jännitettä eikå mitään puuttuisi.
Kommentit (33)
Mullekki, T. Toinen jouskarimies 31
Niinku joku syntymäpäivä nyt merkkaisi mitään? Onko tyhmempää aloitusta ollut? No ei!
Hep. Mut sori oon rakastunu jousimies-mieheen. Sellasta sähköä ja kemiaa ei oo ennen vielä vastaan tullutkaan.
On mutta tiesitkin varmaan että parhaat on jo viety ;)
Ootko tosissas 😂 yhtä hyvin voit kysellä että kellä on punaiset alkkarit, meillä synkkais tosi hyvin.
En tiedä jaksaisinko toista samanlaista kuin itse olen. Parempi että toinen tasapainottaa.
Jousimiesnainen
Vierailija kirjoitti:
Jos olet jousimies itse, tiedät ettemme me välitä tuollaisista.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä jaksaisinko toista samanlaista kuin itse olen. Parempi että toinen tasapainottaa.
Jousimiesnainen
Hahah, et sinä enkä minä tasapainotusta kaipaa. Me kaipaamme ikuista seikkailua ;)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet jousimies itse, tiedät ettemme me välitä tuollaisista.
Olen opetellut välittämään. Hankin seikkailuja muuten kuin vieraissa ravaamalla. Tällä hetkellä opiskelen uutta jännittävää alaa, se riittää seikkailuksi. Mitä seuraavaksi, ken tietää?
On. Mutta ihan erilainen kuin ap.
Olen varmasti liian vanha, pian 50v.
Jousimies on kiinnostava ja yllätyksellinen tähtimerkki. Olisinpa minäki jousimies.
Ois kyllä mielenkiintoista tavata Jousimies mies. Jännä etten ole elämäni aikana vielä tavannut. Ollaankohan me kaikki jousimiehet saman tyyppisiä luonteeltaan? Oisko jotku suuret jousimiestreffit mitään 😄
Vierailija kirjoitti:
Niinku joku syntymäpäivä nyt merkkaisi mitään? Onko tyhmempää aloitusta ollut? No ei!
Ei ole kuultu., mutta monet ihmiset ovat erittäin tyhmiä ja uskovat astrologiaan muuhun huuhaahan. Minkäpä sille mahtaa, että näin on.
On