Yli viiskymppisellä naisella ei toivoa deittimarkkinoilla?
Kommentit (174)
Miksei olisi. Tottakait on mutta ei kaikilla, sen kummemmin kuin 2 kymppisillläkään. Veikkaan, että itseasiassa paremmat kuin pennuilla. Aikuiset on sessteisempiä. Ei muuta kuin baanalle
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa aina miestä jos haluaa!
Varmasti saa jos huolii mitä tahansa, tässä ei nyt taida olla se tavoitteena.
On kyllä hankalaa, muttei mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei olisi. Tottakait on mutta ei kaikilla, sen kummemmin kuin 2 kymppisillläkään. Veikkaan, että itseasiassa paremmat kuin pennuilla. Aikuiset on sessteisempiä. Ei muuta kuin baanalle
mies54v
Kiitos, tämä kuulosti lohdulliselta.
Mikä ettei olisi.
Itse totesin, että seurusteluhommat ei kiinnosta mua.
M49
Ainakin kaikki tuntemani naiset ovat saaneet mukavat uudet puolisot eron jälkeen 50+ iässä.
Luulen, että suosittu ja sosiaalinen saa helposti puolison missä iässä tahansa, kun taas osalle se on aina vaikeaa. Niin se näyttää menevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Kiitos, tämä kuulosti lohdulliselta.
Näin se nyt vain on.
mies54v
Nykyään kenelläkään ei ole toivoa. Vihervassarit ja Putin ovat pilanneet maailman jossa joskus elimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa aina miestä jos haluaa!
Varmasti saa jos huolii mitä tahansa, tässä ei nyt taida olla se tavoitteena.
Varmasti saa, jos mies huolii mitä tahansa.
Lähestyn viittäkymppiä ja ajattelin vihdoin yrittää deittimarkkinoille. Erosta siis jo aika kauan, ehkä vähän liian kauan kun olen ehtinyt tottua olemaan ilman miestä. Saa nähdä miten käy, ihan hirveät odotukset ei ole.
Ei se ole mikään mahdottomuus. Luonne on tärkein ominaisuus. Jos on katkera, koppava, itsekeskeinen, yms, niin ei löydy.
Jos taas on ulospäin suuntautunut, elämänmyönteinen, Iloinen, huumorintajuinen, yms, niin kyllä sen kumppanin löytää.
Itse huomasin että 5-kymppisenä miehenä saa suht helposti 5-kymppistä naisseuraa kun oma elämänasenne on noita lopussa mainittuja.
PS ei kaikki 5-kymppiset miehet haikaile nuorten naisten perään vaan ihan oman ikäisten seuraan.
Takuulla +50-vuotiaalla naisella on paremmat mahdollisuudet deittimarkkinoilla, kuin +50-vuotiaalla miehellä. Se kun ei naisella riipu iästä, vaan ulkonäöstä.
Kaikki on itsestä kiinni. Viisikymppisenä naisen toki kuvittelisi olevan viisaampi ja kerrankin nauttivan elämästään ja vapaudestaan ilman että riesana pyörii jokin ukonkäppänä.
kyllä Gambiassa, miehellä Thaimaassa
Saa miehen jos ei ole vaativa. Sellasen yli 60 vuotiaan, nuvelrikkoisen, lonkkavaivaisen varmaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, kaikki oman ikäiset miehet haluaa max 35-vuotiaan naisen.
N49
Jos olet päässyt lihomaan, leikannut hiuksesi ja pukeudut kukkaverhoihin, niin iälläsi ei ole mitään tekemistä ikäsesi miehen löytämisen suhteen.
Et sä mitään miestä tarvii, eikä miehet tarvii ton ikästä akkaa myöskään.
Jennifer Lopez on yli 50. Kaipa hän saisi tinderissä tykkäyksiä?
Ei ole, kaikki oman ikäiset miehet haluaa max 35-vuotiaan naisen.
N49