Kenellä muilla on sellainen vanhempi
Joka haukkuu koko ajan. Ja minä saan ihan lapsuudesta asti kuunnella kamalaa ja sietää haukkumista ihan koko ajan ihan 60+ asti. Mua kohdellaaan kuin lapsena. Minua häpäistään vetämällä ihan kaikkia vanhoja asioita kun en ollut ihan kiltti ja tottelevainen. Verrataan uskovaisiin kun minunkin pitäisi olla uskovainen ja lukea raamattua.
En mahda mitään seonneelle äidilleni joka haukkuu minua joka päivä ja onko pakko olla sen kanssa missään tekemisissä. Minun mielenterveys ei enää kestä.
Kommentit (4)
Vähän samoja kokemuksia. Joka pikkiriikkisestäkin asiasta pelkkää negaa, negaa, negaa. Valehtelua, manipulointia. Luulin oikeasti tulevani hulluksi joten oli vaan pakko laittaa välit poikki. Oli hyvä päätös ja oikeastaan ainoa mahdollinen. Suosittelen.
Se on vaan niin kamalaa se haukkuminen ja kestänyt lapsuudesta asti elää sellaisen ihmisen kanssa. Sillä ei ole miestä muuta kuin tehty lapset uhreiksi. Mies häipyi heti lapset siitettyä ja jätti mielenterveys ongelmaisen hoidettavaksi ne.
Meitä vahti enot jotka juoksi perässämme mulkku kädessä. Ja tämä äitimme ei mitään välittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samoja kokemuksia. Joka pikkiriikkisestäkin asiasta pelkkää negaa, negaa, negaa. Valehtelua, manipulointia. Luulin oikeasti tulevani hulluksi joten oli vaan pakko laittaa välit poikki. Oli hyvä päätös ja oikeastaan ainoa mahdollinen. Suosittelen.
Onko muillakin samoja vaikeita suhteita lähiomaisiin kun minä olen luullut olevani ihan yksin ja ainoa tässä ongelmassa. Minä en enää jaksaisi tätä jatkuvaa haukkumista ja kun minua ei hyväksytä sellaisena kuin olen.
Siis voi sitä luetteloa mistä minua oikein arvostellaan. Se on ylipaino, riippuvat silmäluomet ja harvenevat hiukset kun sisäkumi alkaa paistamaan ja tätä on kestänyt yli kymmenen vuotta. Suorastaan painostetaan lähtemään kauneusleikkauksiin kun en kelpaa näin rumana.
Ei ole pakko olla tekemisissä, hyi hitto