Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukka ja kipu

Vierailija
22.10.2022 |

Minulle asennettiin ensimmäinen kierukka vajaa 4 vkoa sitten. Aiemmin ollut minipillereitä ja kapselia, joten hormoni itsessään pitäisi olla sopiva. Laiton jälkeen kipuja oli vajaan viikon, sitten jäivät pariksi viikoksi pois ja nyt viikon ajan on tullut todella kipeitä supistuksia päivittäin liikunnan jälkeen ja yhdynnän jälkeen. Vähäistä vuotoa ollut tämän ajan.
Liittyyköhän tämä nyt ovulaatioon vai onko vain alkuvaikeuksia kierukan kanssa?
Onko ketään, jolla alkuvaiheessa kivut voimakkaita, mutta jääneet myöhemmin pois? Onkohan kierukka huonossa asennossa, kun lantionpohjan ja alavatsan lihasten aktivoituminen selvästi aiheuttaa kipua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla ole ovulaatiota.

Vierailija
2/10 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kierukka aiheutti kipuja kokoajan. Melkein vuoden jaksoin ja sitten poistatin. Kovasti yrittivät vakuuttaa että kyllä se hyvin on ultran perusteella eikä varmaan aiheuta kipuja. No kummasti loppui poiston myötä ne kivut. Ja kauhea valkovuoto. Uskon että itse kapine ei minulle sopinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kokemuksen jakamisesta. Minua alkaa nyt jo kaduttaa, että lääkärin suosituksesta vaihdoin hyvin vuosikausia toimineen kapselin tähän. :( Vaikka otan särkylääkkeitä lähes päivittäin, välillä vihloo niin kiva kipu, että esim töissä asiakkaiden edessä on vaikeaa pitää naama peruslukemilla.

Luin myös duodecimistä, että kierukka poistuu itsekseen 5% käyttäjistä!! Ihan älyttömän iso prosentti, täytynee käydä alkuviikosta tarkastuttamassa, onko paikoillaan vai tunkemassa ulos.

Vierailija
4/10 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kesti supistuskivut 2 kk päivittäin.

Vierailija
5/10 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on menkat?

Vierailija
6/10 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut itään ongelmia sen kanssa. Kuin 7 päivän kuukautisvuodot. 50 vuotiaana lopetin sen käytön ja kuukautiset kesti vain 4 päivä.Kunnes loppuivat seinään kun täytin 53 vuotta. Mene lääkäriin asiat selviää siellä, mistä vaivasi johtuu?

Vierailija
7/10 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steriloit ittes 🤢🤢🤢

Vierailija
8/10 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuvat ehkä kohdun poistaan 🤢🤢

Vierailija
9/10 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisit

Maailmassa liian vähän vauvoja!

Vierailija
10/10 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeäisit

Maailmassa liian vähän vauvoja!

Huonoja vanhempia sen sijaan on enemmän kuin tarpeeksi, että sikäli ehkäisy olis tarpeen enemmänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan