Muita jotka tuntevat olevansa tässä elämässä täysin yksin?
Ystävät ovat vuosi vuodelta muuttuneet etäisemmiksi. Omat vanhemmat kuolleet, sisaruksia ei ole. Parisuhde kariutui pari vuotta sitten, vaikka yhä ikävöin häntä, meni välit niin totaalisesti ettei yhdessä jatkaminen ole enää mahdollista. Lapsia ei ole. Ja ennen kuin joku ehdottaa lemmikin hankkimista niin en itse koe, että lemmikki korvaisi ihmisseuraa. Eläimet ei ole minua varten. Harrastuksissa ja töissä käyn, mutta siellä on vain hyvän päivän tuttuja. Kaikilla on omat ystävänsä ja perheensä, vaikea on sinne väliin tunkeutua. Onko täällä muita yksinäisiä? Millä täytätte päivänne?
Kommentit (3)
Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢
Ap
Kuulostaa rankalta. Itse olen ollut sen verran pitkään yksin, että olen jo puutunut. Täytän hiljaiset hetket TV-sarjoilla tai luen kirjoja. Hankkinut kasveja ja yrittänyt keksiä tavoitteita, mihin tähdätä, jotta olisi jotain "oikeaakin" tekemistä.
Sinulla on onni se, että olet työssä ja työkykyinen.
Saat työeläkkeen aikanaan. Olet onnistuja.
Vielä ehdit saada uuden parisuhteen. Jos olet nuori, niin lapsiakin.