Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä tehdä

Vierailija
22.10.2022 |

Olemme tavanneet miehen kanssa pari kertaa. Kemiaa on paljon.

Mutta hän vaikutta aina jotenkin epäkiinnostuneelta.

Nytkin sovimme että tapaamme tänään ja vietämme aikaa yhdessä, olen hänen luona yötä.
Olemme myös keskustelleet parisuhteesta ja hän sanoi että meidän pitäisi antaa sille mahdollisuus. Hän sanoi pitävänsä minusta.

Kuitenkin, hän meni eilen kavereiden kanssa ulos ja varoitti jo etukäteen että saattaa tänään olla väsynyt. Minun korvaan se kuulosti ettei hän ole kiinnostunut tapaamaan. Mainitsin asiasta. Hän kovasti vakuutteli että haluaa tavata.

Sovimme että päätämme aamulla mitä teemme. Kysyi hänen vointia ja hän vastasi vaisusti olevansa väsynyt ja vielä yöpuvussa, ei muuta. Kello oli yli 12.

Ja taas minusta tuntuu että joudun odottamaan koska hänelle sopii.
Itse olen innoissani tapaamassa häntä, mutta hänestä ei saa sellaista vaikutelmaa.

En haluaisi taas kysyä haluaako hän edes tavata. On jotenkin kurja olo. Tekisi mieli vaan todeta että olemme liian erilaisia ja päättää koko tapailu, mutta kun kuitenkin pidän hänestä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pitää sinusta mutta alkoholista vielä enemmän.

Vierailija
2/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se mitä sinä teet riippuu siitä miten läheisriippuvainen olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen lause kertoi kaiken. Tiedät sisimmässäsi että olette liian erilaisia. Se että pitää toisesta ei yleensä riitä, jos se toinen ei halua panostaa suhteeseen samalla tavalla.

Vierailija
4/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän käytä alkoholia paljon, luulen että on kyse siitä ettei hän halua sitoutua.

ap

Vierailija
5/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän käytä alkoholia paljon, luulen että on kyse siitä ettei hän halua sitoutua.

ap

Hyvä oivallus.

Vierailija
6/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen teistä on kiinnostunut, toinen ei. Mitä pitemmälle venytät, sitä pitempään sinusta tuntuu pahalta. Anna miehen mennä menojaan, ei teistä pariskuntaa tule.

Vierailija
7/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikka sillä oli kämpillään joku baarihoito, eikä nyt sitten luonnollisesti aikaa jää sulle, voithan toki ehdottaa kimppakivaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi