Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisestä joka on niin kovasti huolissaan ylipainon aiheuttamista kuluista yhteiskunnalle vaikka

Vierailija
22.10.2022 |

Muusta kulurakenteesta ei ole pätkääkään kiinnostunut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sinä itse nyt täällä?

Vierailija
2/5 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä että on vain ihmisvihaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä osa näistä "vihaajista " haluavat oikeasti vain teidän hyvää ja saada teidät tajuamaan, että se mitä teette ei ole terveellistä ja se on todella tyhmää... Itse olin huonossa kunnossa jokus, en vähääkään välittänyt mistään... Sittenkun ryhdistäydyin, aloin treenaamaan ja liikkuumaan, huomasin kuinka heikko valittava pelle olin ollut aikaisemmin.. Sitten aloin näkemään samaa myös todella monissa muissa... Näin vain heikkoutta ja valitusta ja tyhmyyttä, ja se alkoi ärsyttää sitten muissakin. 

Vierailija
4/5 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihme ihmisvihaaja siellä on. Kaikki vihaa läskejä ja arvostelee. Saa olla alkoholisti, tupakoida kovasti, käyttää huumeita, mutta läski ei saa olla. Se viestii laiskuudesta (vaikka voisi olla esim. sairauden aiheuttama) ja se v*tuttaa ihmisiä. Se saa myös ne sillä hetkellä terveet ja hoikat tuntemaan olonsa paremmaksi. Yleensä maailmankuva avartuu vasta jos omalle kohdalle osuu jotain p*skaa elämässä ja tulee painoa..

Vierailija
5/5 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo lähinnä yksinkertaisesta ajattelusta ja maailmankuvasta. En lähtisi treffeille tuollaisen ihmisen kanssa ja ystävystyminenkin hyvin hankalaa. Hänelle ylipaino on kuin Jumala tai Saatana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi