Mies haluaa viedä mut tänään treffeille matelijanäyttelyyn
Inhoan käärmeitä yms. Pitäiskö perua koko juttu vai voikohan olla ihan mielenkiintoista? Menisitkö itse vaikket matelijoista pidä?
Kommentit (14)
No jos et käärmeistä pidä, ( tai oikeasti pelkäät) niin sano se. Mutta kerran olen käynyt Suomen isoimmassa matelijanäyttelyssä niin se oli todella vaikuttava. Vaikka en pidä minäkään käärmeistä
Olisit onnellinen että edes vie johonkin. Mun mies ei vie prismaa pidemmälle
Jos et halua, älä mene. En minäkään käärmeistä mitenkään erityisesti tykkää mutta olen minä niitä käynyt Tropicariossa katsomassa. Kaverilla on useita käärmeitä, isoja ja pieniä. Niitä tulee katseltua kun kylässä käy. Eläimet noin ylipäätään kiinnostaa paljon että minulle olisi mielenkiintoinen treffipaikka. Mutta jos ei ole sinulle niin muista että on ok sanoa se. Oppii sinusta tämän asian sitten se seuralainen.
Mene vaan, eivät ne käärmeet siellä vapaana luikertele.
En minäkään erityisemmin pidä matelijoista, mutta kaikki näyttelyt ja museot ovat aina jees. En ymmärrä leffassa treffeillä käyntiä, eihän siellä pääse edes puhumaan.
Mukavaa reissua!
Minä menisin. Pelkään käärmeitä mutta tykkään ihailla kauempaa. Unelmatreffit eksoottisten eläinten ympäröimänä
Uusissa tuttavuuksissa on parasta se, että heidän myötä voi oppia uutta ja astua pois omalta mukavuusalueeltaan. Ehdottomasti menisin, enkä keskittyisi siihen mitä inhoan. Ihmisille pitää antaa mahdollisuus. Jos tyyppi osoittautuu muuten kivaksi, eikä ole matelijoihin addiktoitunut friikki voi teillä olla kiva päivä.
Sano et pelkäät mut tuut jos pitä kädestä kiinni 👩💋👨
Mielestäni se kertoo ihmisen sivistystasosta joka ylipäätään ehdottaa treffeijä museossa/näyttelyssä jne kuin aina vain sitä ainaista samaa leffaan ja siitä syömään. Mene ihmeessä!
Menisin , kuulostaa mielenkiintoisilta ja erilaisilta treffeiltä
Käärmeet ovat upeita ja väärinymmärrettyjä eläimiä. Ne pelkäävät enemmän ihmistä kuin ihminen niitä ja jopa koira puree todennäköisemmin kuin käärme
En menisi, pelkään käärmeitä niin paljon. Vuonna 1972 olin maatalousmessuilla ja kävin matelijanäyttelyssä, mutta en muista sieltä mitään, luultavasti siellä oli niin paljon käärmeitä, etten nähnyt niitä (olin tuolloin 9-vuotias).
Ollessani yläasteella koulun viereiseen rakennukseen tuli matelijanäyttely ja luokkamme vietiin sitä katsomaan. Minä seisoin koko ajan oven vieressä ja katselin kilpikonnaa.
Aikuisena olen käynyt Korkeasaaren Amatzonia- ja Africasia-taloissa ja ohittanut vitriinin, joissa on käärmeitä, selkä vitriiniin päin.
Luontofilmeissä pelkään erityisesti ylhäältä riippuvia käämeitä. Yksi kohtaus, jota toistetaan on luolan suulla riippuvat käärmeet (boa), jotka pyydystävät ulos lentäviä lepakoita,
Olen kerran mennyt miehen kanssa treffeille Korkeasaareen.
Myöhemmin esittelee sinulle omaa käärmettä.
Rakastan matelijoita, menisin!