Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun exä ei palauta avainta?

Vierailija
26.07.2024 |

Exälläni on vielä kotiavaimeni eikä suostu palauttamaan sitä. Itse en viitsi hakea kun mielestäni hänen kuuluu palauttaa se minulle. Voinko tehdä rikosilmoituksen ja millä todistan että sillä on mun avain?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan reippaasti itse hakemaan pois.

Vierailija
2/20 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooh, näitä uusavuttomia, soitahan ensiksi poliisille,che auttanevat sinua eteenpäin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda lukko.

Vierailija
4/20 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa voit tehdä rikosilmoitusta niin kuin itsekin totesit.Exäsi varmaan sanoisi ettei ole kuullutkaan mistään avaimesta.Mikset voi hakea pois?

Vierailija
5/20 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda lukko.

Lukkoa ei tarvitse vaihtaa, vaan kannattaa sarjoittaa se uudelleen. Jos avain on tyyppiä, jota voi teettää vapaasti, pelkkä avaimen poishakeminen ei ole tae mistään.

Vierailija
6/20 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. 

Mulla on väkivaltainen exä. Yhden pahoinpitelyn päätteeksi hän karkasi ennenkuin poliisit tuli. Kysyin miten saan avaimeni takaisin kun se jäi hänelle. 

Sanoivat vaan että meidän pitää sopia siitä sit yhdessä exän kanssa. 

Vierailija
7/20 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko vuokralla vai omassa? 

Minä mieluummin hankkisin uudet lukot laskusta riippumatta kuin vaivaisin päätäni tuolla äijällä.

Vierailija
8/20 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja traktorilla yli 

Vierailija
9/20 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä vaihtoi lukon ja myi asunnon. Ei väkivaltaiselta ex:ältä avaimia takaisin saa. 

Vierailija
10/20 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on näitä uusia sähkölukkoja, niin poistatat kyseisen avaimen kokonaan käytöstä.

Muuten sitten vaan viitsit hakea. Jos se on joku vanha vapaasti kopioitava avain, niin sitten sarjoitat lukon uusiksi.

Vierailija
11/20 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat todistajia mukaan ja menet hakemaan sen avaimen. Jos ex on jo kirjoilla muuttanut etkä avainta saa, voit tämän jälkeen laatia rikosilmoituksen ja merkkaat todistajien nimet ylös, jotta he voivat kertoa ettei exä anna avainta.

Vierailija
12/20 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mieluummin hankkisin uudet lukot laskusta riippumatta kuin vaivaisin päätäni tuolla äijällä.

Vai että omassa... Eiköhän nämä tällaiset tapaukset asu ihan kaupungin vuokraluukuissa 😆

Vierailija
13/20 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjoitus ei paljon maksa.

Parhainta on kun juju selviää konkreettisesti jos ex yrittää jotain.

Vierailija
14/20 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kylällä asut?  Onko liivijengiä lähistöllä, ne hoitavat homman kun siten autat jos on puutteessa olevia.

Vierailija
15/20 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat todistajia mukaan ja menet hakemaan sen avaimen. Jos ex on jo kirjoilla muuttanut etkä avainta saa, voit tämän jälkeen laatia rikosilmoituksen ja merkkaat todistajien nimet ylös, jotta he voivat kertoa ettei exä anna avainta.

Mikä rikos se olisi? Lievä kavallus ehkä?

Vierailija
16/20 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ex vielä kirjoilla asunnossa? 

Vierailija
17/20 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että omassa... Eiköhän nämä tällaiset tapaukset asu ihan kaupungin vuokraluukuissa 😆

Asuiko se paha Ullanlinnan murhaaja sekä mattoon kääritty murhan uhri vuokraluukussa?

Murha lienee pahempi kuin avaimen tuomatta jättäminen.

Vai mitä!

Varsinkin kun aloittaja voisi hakea avaimen tai sarjoittaa lukon uusiksi.

Vierailija
18/20 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on erottu riitaisasti niin vaihda lukot, avainta on voitu kopioida kenelle tahansa. Kustannuksiahan siitä tulee, mutta varma keino pitää ex poissa asunnosta ja mielestä.

Vierailija
19/20 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda lukot. Sukulainen auttaa maksuissa jos on pakko. Tai maksaa itse.

Vierailija
20/20 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjoitus maksanee satasen tai pari. Maksaisin mielellään ihan jo siitä ilosta ettei tarvitse vääntää huonoissa tunnelmissa erotun eksän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan