Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskaltaa jutella vastuuopettajalle

Vierailija
21.10.2022 |

Keskittymisongelmista. Kyseinen opettaja on minun vastuuopettaja ja erityisope. Oon miettinyt monta vuotta että mulla saattais olla add/adhd. Veljellä on adhd joten teidän millaista se oikeasti on. Toki hänellä on tarkkaavaisuuspainoitteinen. Koen itselleni seka muotoa. Miten ottaa puheeksi tämä vastuuopettajalle. Musta tuntuu että silläkin omat epäilykset asiasta. Välillä tunneilla joutuu sanomaan minulle että nyt oo hiljaa ja keskityt tänne. Jooh. Tota sitte se kyselee multa kokoajan et oonko kärryillä ja jos sanon jottai jollekki kysyy multa aina mitä mää sanoin ja oon vaa sillai et no tässä mietin et onko delffiinit lihan syöjiä vai ei tyyppisesti. Nii mut siis se kysymys johon halusin apua oli se et mit emä otan tän homman esille. En haluu et vanhemmille laitetaan mitää viestiä. Ne on kauhee ennakkoluulosia ja ku tuntuu et ei ne kuitnekaa uskois ku oon kuitenkin jo 16. Isoveljelle diagnosoitu tuo joskus ennen 2000-lukua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit ihan ittekki marssia lääkärille vanhempien tietämättä ja sanot, että epäilet adhd:tä.

Vierailija
2/3 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä erkkaope tunnistaa jos olet erkka. Minäkin tunnistan erkat vaikka olen tavisope.

Ota asia rohkeasti esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä erkkaope tunnistaa jos olet erkka. Minäkin tunnistan erkat vaikka olen tavisope.

Ota asia rohkeasti esille.

Niinkö? Mut eiks teil oo kuitneki vaitiolovelvollisuus? Eikö sen voi vain rikkoa jos on tehtävä lasu ja en usko että täyttää niitä ehtoja tämä.