osuuspankin vauvalahja? mikö on?kannattaako
Kommentit (7)
Op lahjoittaa vastasyntyneelle. tuli mainoskirje juuri. Siinä myös mainostettiin et vois avata vauvalle tilin. Kumminsa ovat jo avanneet, joten tiliä emme tarvitse,mutta se lahja kiinnostaa. Onko se kirja hyväkin? ap
tuo hippolusikka on sama hackmanin lusikka kuin muumilusikoissakin mutta muumin tilalla henri-hippo. Lahjat varmaan vaihtelevat eri osuuspankkien välillä. Nämä tampereen seudun osuuspankista.
Avattiin myös tili. Mitään pesämunaa ei sinne saatu, mutta kaikki tilin avanneet osallitui 300 euron pesämunan arvontaan.
mä oon niin onneton ruoanlaittaja. kovasti koetan tehdä kunnon ruokaa (ei eineksiä), mutta pyöritän samoja ruokalajeja.
nyt olis jauhelihaa kaapissa, mut pitää käydä kaupassa tänään kyllä.
Ai niin siinä mielessä muutkin reseptit kelpaa uusavuttomalle kokille, joka ei halua tuhlata koko iltaa köökissä (siivotakin pitäis).
Pitäis vielä maistua pojallekin. ei paprikaa eikä kananmunaa (allergioita).
KIITOS ja kumarrus, jos jaksatte auttaa.
taidan olla avuton tietokoneen käyttäjäkin eli sori tuli väärään paikkaan ;)
jonka itse asiassa makkasin heti kotona roskiin, koska neuvolasta oli jo saatu sellainen. ei mitään muuta!
Me aukaistiin pojalle tili osuuspankkiin ja saatiin " hammasrahaa" kyseiselle tilille 10¿. Lisäksi saatiin vauvakirja ja hippopankki.