Kova viinanhimo(!)
Vituttaa tää alkon pe-aukiolo. Jos menis kiinni kuudelta niin en enää ehtis mutta kun on yhdeksään.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Minua ahdistaa tämä jatkuva viinanhimo. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢
Ap
Olen tähän ketjuun AA:sta kirjoittanut, ja vaikka et pidäkään AA-ajatuksesta, niin AA-vertaistuki tai mikä tahansa vertaistuki on juuri tällaista, mitä tässä ketjussa olemme tehneet, eli: kommunikointia vertaisten kanssa eri muodoissa, kuten keskustellen, kirjoitellen, tekstaten, soitellen, tapaillen jne. Kovasti samaistuin myös tähän viestiisi ja woimia toivon kaikkeen 🙏💛!
Vierailija kirjoitti:
Minua ahdistaa tämä jatkuva viinanhimo. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢
Ap
Minulla ihan samoja asioita. Täsmälleen. Oletko minkä ikäinen? Itse 27v. ja olen alkoholisoitunut mutta en jaksa enää.
Jätin juopot ja huonon seuran taakse. En jaksa enää masennustilaa. Se vie kaiken.
Joten jos nyt yhtään auttaa, tilaa pizza (sama raha menisi juomiseen vähintään) ja yritä rauhoittua. Mieti, että huomenna heräät ilman krapulaa ja ehkä jaksat tehdä jotain mitä et olisi krapulassa pystynyt tekemään.
Paskaa. En minä ole tuo. Ap