Tiedättekö herkkänahkaisia ihmisiä, joiden mielestä muut aina nälvivät heitä tms?
Joutuvat useiden kanssa napit vastakkain. Monet muut eivät oikeastaan koskaan.
Kommentit (24)
Jotkut on niin herkkiä, ettei niitä saa katsoa ihan millä tahansa ilmeelläkään. Pitää ensin käydä vessassa säätämässä suupielet juuri sopivaan asentoon, ettei tule sanomista.
En. Mutta tiedän toisille töksäyttäviä ja tahallisesti ilkeitä, jotka eivät kestä sadasosaakaan takaisin siitä mitä muille sanovat.
Tiedän. On tosi raskasta kommunikoida sellaisen kanssa kun joutuu koko ajan miettimään miten mitään uskaltaa sanoa ettei toinen loukkaannu.
Mun mieheni. Tarkemmin sanottuna EX-mieheni.
Tuo ikävä piirre tuli julki, kun olimme pari vuotta olleet yhdessä.
Onneksi erosin, nyt ollaan nykyisen kanssa oltu yli kymmenen vuotta.
Joo mieheni,
kysyn, että milloin sillä on vapaapäivä (en aina tiedä, koska hänellä ei ole säännöllistä työaikaa ja nekin jo sovitut vapaat välillä vaihtuu).
Vastauksena saan huutoa, että TIISTAINA JA MAANANTAINA! Siis sellaista huutoa, että en ole mitenkään kaukana vaan ihan vieressä ja voi normaalillakin äänellä vastata.
Jos vielä jatkan ihan normaalilla äänellä, että ai jaa, että ne vaihtu, kun eikös sulla pitänyt olla silloin ja tällöin?
Niin vastauksena saa taas huutoa. JOO MUTTA NE ON NYTTEN SITTEN TISTAINA JA MAANANTAINA.
Aijaa no ei tarvi huutaa.
Kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on niin herkkiä, ettei niitä saa katsoa ihan millä tahansa ilmeelläkään. Pitää ensin käydä vessassa säätämässä suupielet juuri sopivaan asentoon, ettei tule sanomista.
No onpa sulla raskasta, että pitää oikein väkisin käydä laittamassa suupielet parempaan asentoon. Ko se ystävällisyys ja hymy ei tule sieltä luonnollisesti.
Tiedän, itseni. Mutta minun kanssani ei kukaan joudu napit vastakkain, koska tulen vain surulliseksi ja kärsin omissa oloissani, enkä myöskään halua turhia riitoja. Kärsin tästä itsekin todella paljon, ja lähes välttelen muita ihmisiä, koska en jaksa sitä pahaa mieltä ja surua, joita kohtaamiset muiden ihmisten kanssa aiheuttavat minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa sulla raskasta, että pitää oikein väkisin käydä laittamassa suupielet parempaan asentoon. Ko se ystävällisyys ja hymy ei tule sieltä luonnollisesti.
Valitettavasti nämä loukkaantujat kuvittelevat ystävällisenkin hymyn olevan pahantahtoista naureskelua.
-eri
Ex-vaimoni jonka heitin pihalle. Pitkään se narsisti itki että ottaisin takaisin ja ettå hänellä ei ole mitään paikkaa. Nautin joka hetkestä.
Kyllä. Työkaveri pitää kaikkea vittuiluna. Ihan sama mitä sille sanoo tai kysyy
Entinen naisystäväni. Taitaa olla nykyään lukittujen ovien takana.
Vaimoni. Nalkuttaa, nalkuttaa ja kun asiasta sanoo, ruikuttaa ja nalkuttaa.
Nolottaa myöntää, että olen itse sellainen. Olen yrittänyt päästä siitä eroon, mutta en pysty.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni. Kokee herkästi asiat vittuiluna ja syyllistämisenä. Esimerkiksi parturi sanoo hiuspohjan hilseilevän --> parturi vittuilee päänahan huonosta kunnosta. Jos vaihdan roskapussia ja sanon ääneen roskiksen olleen hyvin täynnä --> syyllistän häntä roskapussin vaihtamattomuudesta.
Hyvin raskas piirre! Ja tästä sanominenkin on luonnollisesti syyllistämistä.
Palstan katkera vanhapiika näki tilaisuutensa tulleen ja keksi tuollaisen miesvihatarinan. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimoni jonka heitin pihalle. Pitkään se narsisti itki että ottaisin takaisin ja ettå hänellä ei ole mitään paikkaa. Nautin joka hetkestä.
Ihanaa! Sitten jonkun hyväuskoisen riesaksi...
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta tiedän toisille töksäyttäviä ja tahallisesti ilkeitä, jotka eivät kestä sadasosaakaan takaisin siitä mitä muille sanovat.
On rasittavaa olla tälläisen ihmisen kanssa esim. työmatkalla, sanoo mielipiteensä suodattamatta. Myötähäpeä on vahva.
Mieheni. Kokee herkästi asiat vittuiluna ja syyllistämisenä. Esimerkiksi parturi sanoo hiuspohjan hilseilevän --> parturi vittuilee päänahan huonosta kunnosta. Jos vaihdan roskapussia ja sanon ääneen roskiksen olleen hyvin täynnä --> syyllistän häntä roskapussin vaihtamattomuudesta.
Hyvin raskas piirre! Ja tästä sanominenkin on luonnollisesti syyllistämistä.