Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin hääjuhlaamme raikkaan kermakakun reseptin, myös kevyitä ruokaisia salaatti-reptejä kaipataan

Vierailija
20.10.2022 |

kermakakku säilyy viileään vuodenaikaan pitempään raikkaana. Olisiko joku hedelmä hyvä siinä päällä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmasti myös raikkaiden voileipien resepti olisi tarpeeseen? Äläkä unohda makaronilaatikkoa!

Vierailija
2/6 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja varmasti myös raikkaiden voileipien resepti olisi tarpeeseen? Äläkä unohda makaronilaatikkoa!

Myös raikas booliresepti tulee tarpeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva aviomieheni on todella stressaantunut tästä häähässäkästä. Hän huusi ja raivosi minulle äsken. Kaikenlisäksi. Mies väitti myös ettei voi keskittyä etätöiden tekoon, kun piereskelen lähes jatkuvasti. Häntä kuulemma häiritsee kovaääninen, pitkäkestoinen rutina ja kaikkialla asunnossamme leijuva hirveä löyhkä. Oon tosi loukkaantunut tästä. Mietin että onko meillä edes yhteistä tulevaisuutta. Pitäisikö häät perua tai ainakin siirtää?

Ap

Vierailija
4/6 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikas salaatti voi olla simppeli vihersalaatti, makea hedelmäsalaatti tai mehevänä rouskuva juures- tai kaalisalaatti.

Vierailija
5/6 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raikas salaatti voi olla simppeli vihersalaatti, makea hedelmäsalaatti tai mehevänä rouskuva juures- tai kaalisalaatti.

Juu, saa sitten nyk. sulho tulev. puoliso jatkaa piereskelyä, kaali antaa sopivasti pontta.

Vierailija
6/6 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, saa sitten nyk. sulho tulev. puoliso jatkaa piereskelyä, kaali antaa sopivasti pontta.

Olet oikeassa. Ehkä se on minun vuoroni kärsiä tulevan aviomieheni pierujen äänistä ja hajuista.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi