Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko normaalia: en ole iknä saanut orgasmia yhdynnässä
20.10.2006 |
Saan orgasmin ainoastaan muilla keinoilla. Silti seksi on ihan mukavaa, eli mulle orgasmittomuus yhdynnässä ei ole ongelma. Olenko mielestänne jotenkin outo?
Kommentit (3)
ei seksin kuuluisi olla " ihan mukavaa" ... Oletko vielä kovin nuori? Itse sain ensimmäisen orgasmini yhdynnässä vasta 23-vuotiaana ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen. Paras asento on kun mies istuu hiukan taaksenojaten, esim sohvalla ja nainen sylissä. Lantionpohjalihasten treenaus on myös a ja o.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja naisilla se O on enempi henkinen juttu kun miehillä. Mulla ratkaisu ei ollut mikään treeni tms. vaan uusi mies : )
Alue: Aihe vapaa
on normaalia.