Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko se turn off, jos kävisi ilmi

Vierailija
20.10.2022 |

Että miesystävälläsi on vankilassa olevia ystäviä?

Tai että hän on ollut itse epäiltynä rikoksesta, vaikka sitten tuomiota ei näytön puutteessa tullutkaan?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään mielipidettä?

Vierailija
2/19 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No KYLLÄ. Olisi ehdoton turn-off.

Vierailija
4/19 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu syistä.

Vankilakaverit huumerikoksia. Pitkä tuomio, hyvin pitkä. Hän piti sitä ymmärrettävänä.

Häntä itseään epäiltiin talousrikoksista.

Vierailija
5/19 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko helpompi kysyä, että olisiko joku, ketä tuo ei haittaisi?

Vierailija
6/19 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot hottie hot!

Muiden kanssa käytän kumia jopa suuseksissä, tuollaisen kanssa en ikinä!

Vierailija
7/19 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännällä on aina kysyntää.

Vierailija
8/19 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännällä on aina kysyntää.

Näköjään. En kylläkään tietoisesti hae sellaista vaan päinvastoin.

Vierailija
9/19 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, valitettavasti. 

En halua olla tekemisissä ihmisen kanssa jolla on rikollisia ystäviä tai jota on edes epäilty. 

"Show me your friends, I tell you who you are" Sori.

Vierailija
10/19 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, valitettavasti. 

En halua olla tekemisissä ihmisen kanssa jolla on rikollisia ystäviä tai jota on edes epäilty. 

Näin, kurja. Muuten olisi todellakin mies mun makuun.. eli tämä on ikävä totuus. kiitos vastauksesta.

-ap

Vierailija
11/19 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikka sitten tuomiota ei näytön puutteessa tullutkaan" tarkoittaa, että hän ei ole tehnyt väitettyä rikosta, tai ainakaan ei voida tietää että hän olisi sen tehnyt. Olen nähnyt tätä samaa ihmettelyä usein tällä palstalla ja muuallakin netissä, ja minua ihmetyttää, mitä te oikein kuvittelette sen tarkoittavan. Jos ei ole näytetty, että joku ihminen on tehnyt jonkin rikoksen, niin mistä helvetistä te tiedätte, että kyllä hän varmaan kuitenkin on sen tehnyt? Ja jos kerran tiedätte, niin miksi ette ole kertoneet poliisille, syyttäjälle tai käräjäoikeudelle niitä tietoja, joiden perusteella te varmuudella tiedätte asian?

Rikosoikeudenkäynnissä tuomioistuimessa selvitetään se, onko vastaaja tehnyt väitetyn rikoksen. Se, että on vastaajana rikosasiassa, tarkoittaa että asiaa selvitetään siellä tuomioistuimessa, se ei tarkoita, että on tehnyt väitetyn rikoksen. Muutenhan tuomioistuinkäsittelyä ei tarvittaisi, vaan syyttäjä voisi suoraan todeta että syyllinen se sika on ja määrätä rangaistukseksi vaikka 10 vuotta av-palstan lukemista.

Vielä rautalangasta: jos minä väitän, että aloittaja on syyllistynyt joukkotuhontaan ja mummonsa sukkien haistelemiseen, niin sen väitteen olemassaolo ja esittäminen ei yhtään millään tavalla tee aloittajasta syyllistä väitettyihin tekoihin.

Vierailija
12/19 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, valitettavasti. 

Näin, kurja. Muuten olisi todellakin mies mun makuun.. eli tämä on ikävä totuus. kiitos vastauksesta.

-ap

Vastaan vielä hiukan lisää.. jos asiasta olisi jo pitkä aika, kaverit olisivat vaihtuneet ja hän olisi tehnyt selkeän pesäeron menneeseen tavalla tai toisella, elämanmuutoksen, itsetutkistelua, arvot ehkä tervehtyneet jne. niin sitten voisin harkita.

Kaikilla on menneisyys, emmekä ole menneisyytemme vankeja. Ihminen voi muuttua, mutta se vaatii tiedostamista ja oivalluksia. 

Vierailija
13/19 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vaikka sitten tuomiota ei näytön puutteessa tullutkaan" tarkoittaa, että hän ei ole tehnyt väitettyä rikosta, tai ainakaan ei voida tietää että hän olisi sen tehnyt. Olen nähnyt tätä samaa ihmettelyä usein tällä palstalla ja muuallakin netissä, ja minua ihmetyttää, mitä te oikein kuvittelette sen tarkoittavan. Jos ei ole näytetty, että joku ihminen on tehnyt jonkin rikoksen, niin mistä helvetistä te tiedätte, että kyllä hän varmaan kuitenkin on sen tehnyt? Ja jos kerran tiedätte, niin miksi ette ole kertoneet poliisille, syyttäjälle tai käräjäoikeudelle niitä tietoja, joiden perusteella te varmuudella tiedätte asian?

Rikosoikeudenkäynnissä tuomioistuimessa selvitetään se, onko vastaaja tehnyt väitetyn rikoksen. Se, että on vastaajana rikosasiassa, tarkoittaa että asiaa selvitetään siellä tuomioistuimessa, se ei tarkoita, että on tehnyt väitetyn rikoksen. Muutenhan tuomioistuinkäsittelyä ei tarvittaisi, vaan syyttäjä voisi suoraan todeta että syyllinen se sika on ja määrätä rangaistukseksi vaikka 10 vuotta av-palstan lukemista.

Vielä rautalangasta: jos minä väitän, että aloittaja on syyllistynyt joukkotuhontaan ja mummonsa sukkien haistelemiseen, niin sen väitteen olemassaolo ja esittäminen ei yhtään millään tavalla tee aloittajasta syyllistä väitettyihin tekoihin.

Kyllä se, että on epäiltynä rikoksesta tarkoittaa, että esitutkintaviranomaisen arvion mukaan on ollut henkilöä syytä epäillä rikoksesta.

Vierailija
14/19 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia etenee oikeuteen asti vain jos on epäilyjä, useimmat jutut eivät etene oikeuteen asti.

Vierailija
15/19 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, valitettavasti. 

Lainauksesi ei kyllä pidä alkuunkaan paikkaansa. Ystävät ainakin miehellä kertovat siitä keneen on sattunut tutustumaan yläkoulu- ja lukioaikana.

Vierailija
16/19 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia etenee oikeuteen asti vain jos on epäilyjä, useimmat jutut eivät etene oikeuteen asti.

No kerropas, mikä sen oikeudenkäynnin tarkoitus on. Minun käsitykseni mukaan sen tarkoitus on selvittää totuus asiasta ja antaa aineellisoikeudellisesti oikea ratkaisu. Onko sinun mielestäsi kyseessä pelkkä tarpeeton teatteri, ja syyllisyyskysymys on ratkaistu jo ennen oikeudenkäyntiä? Tarvitaanko lainoppineita tuomareita, vai pitäisikö mielestä rikosasiat ratkaista 3 vuoden ammattikorkeakoulun käyneiden poliisien voimin, kun siitäkin koulutuksesta suurin osa keskittyy järjestyspoliisitoimintaan?

Vierailija
17/19 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, valitettavasti. 

Lainauksesi ei kyllä pidä alkuunkaan paikkaansa. Ystävät ainakin miehellä kertovat siitä keneen on sattunut tutustumaan yläkoulu- ja lukioaikana.

Tottakai tutustutaan ihmisiin, joka päivä jopa, mutta harvoista tulee ystäviä. 

Jos arvot ja kiinnostuksenkohteet ovat erilaiset niin tuskin etenee ystävyyteen asti.  Joten sanonta pitää paikkansa.

Vierailija
18/19 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, valitettavasti. 

-ap

Mieluummin olisin tekemisissä vangin kanssa, kuin ihmisen joka tekee päätöksiä elämästään vauva palstan mielipiteiden perusteella.

Vierailija
19/19 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu tuomiosta murhatuomio, jatkan matkaa talousrikos, pidän oman talouden jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän