Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi masennuslääke latistaa myös ilontunteita

Vierailija
20.10.2022 |

Elämä tuntuu tasapaksulta. Kai silti ennemmin näin kun räjähdysherkkä ja itsetuhoinen. Tuntuu vain silti etten olisi enää edes olemassa

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla teki myös sen. Minusta tuli akuutisti tuskaisen sijaan apaattinen. Tuntui tosiaan kuin olisi joku haamu vaan, ei elävä ihminen ollenkaan kun mikään ei tuntunut miltään. Itse lopetin 3 eri lääkkeen kokeilun jälkeen koska pidin entistä oloanikin parempana. Varmasti jos masennus on vakavampi voi olla niin että se zombie-olokin on parempi vaihtoehto. 

Vierailija
2/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tulee riemunkiljahduksia vaikka olen "normaali" ilman pillereitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteiden kirjoa voi saada hyvän taiteen avulla.

Vierailija
4/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteiden kirjoa voi saada hyvän taiteen avulla.

Mulla nämäkään ei toiminut kun söin niitä lääkkeitä. Eikä seksi, eikä suloiset eläimet eikä mikään mikä oli ennen (jopa masentuneena) tuonut ajoittain iloa elämääni. Musiikki, kirjat, luonto, eläimet, kaikki tylsää ja harmaata lääkkeitä syödessä. Seksiin meni täysin kiinnostus. 

Vierailija
5/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrialla ei  toistaiseksi ole vastausta tuohon.

Vierailija
6/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riemunkiljahdukset ovat vähissä ns. normaaleilla ihmisilläkin. Parempi ollakin vähän "sairas" , että ei tätä elämää oikein tajua. 

Vierailija
7/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se lääke voi tietää mitä tunteita pitää blokata?

Vierailija
8/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Olo on 24/7 tyhjä. Ei edes itketä

Vierailija
9/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitys vaikuttaa aivokemioita tasaavasti, dopamiinia ja serotoniinia. Silloin se väistämättä leikkaa myös ne positiiviset tunteet. Sen takia en itse enää koskaan halua syödä mielialalääkkeitä (ja lihominen on toinen syy).

Suoliston sanotaan olevan toiset aivot. Syö B-vitamiineja, kuituja ja ennen kaikkea hyviä rasvoja. Joka päivä jälkiruokalusikallinen camelina- ja pellavansiemenöljyä. Paistamiseen rypsiöljyä, salaattiin oliiviöljyä, välipalaksi silloin tällöin avokadoa. Kovat rasvat pois, vehnä ja sokeri vähemmälle ja kasvispainotteinen ruokavalio ellet voi lihasta kokonaan luopua.

Vierailija
10/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se lääke voi tietää mitä tunteita pitää blokata?

Ei se lääke tunteita blokkaa vaan aivojen välittäjäaineita.

Vierailija
11/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ennemmin silti olen apaattinen kuin tunnekuohussa elävä raivopää

Vierailija
12/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eckitolapran vie ihan latteaksi mielen.

Vierailija
13/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ehkäisy pillerit vaikuttaa hormoneihin samoin kierukka hormoni ja ruoka sekä vaihdevuodet tosi paljon liikunta helpottaa oireita ja kasvisruoka.Aika moni on saanut menettää haaveet hyvästä elämästä jo koulussa alkanut kiusaaminen raiskaamindn huumattina piikitetty ryöstetty moneen kertaan siinä kokenut myös väkivaltaa vaikuttaa ruumiissa kivut liikkumiseen ja tietyt uskonnot vainoaa ihmisiä lähiöissä uhkailee lahkolaiset kiroaa ja syyttää.Uhreja syytetään.Jopa vitamiinin puute aiheuttaa väsymystä.

Vierailija
14/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olet käyttänyt lääkettä? Tunteet voi vielä tasaantua. Mulla ei ole paljo vaikuttanut tunteisiin.

Vierailija
15/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta pahuus masentaa ja kivut tulehdukset ennemmin pitäisi syödä antibiootti kuuri ja vitamiini rauta siirtyä pulloveteen.

Vierailija
16/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eckitolapran vie ihan latteaksi mielen.

Mikä vahvuisena otat ko. lääkettä, ja otatko aamulla vai illalla.

Vierailija
17/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastus käsityö pitää ajatukset kurissa myös kun kutoo vikkailee maalaa piirtää tekee keramiikkaa.Tekemisen puute saa myös ihmisen ahdistumaan.Käy vaihtaan lakanat suihkussa puhtaat vaatteet päälle. Älkää vaan varastelko niitä pitää pitää palautella takaisin.Vaikka joku on teiltä varastanut niin viekää takaisin mitä te olette varastellut siinä olo helpottuu.Monia syytetään toisen teoista miehen poikaystävän lapsen tai sukulaisen KAIKKI vastaa omista teoistaan.

Vierailija
18/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citalopram poisti ne ärsyttävät itkunkohtaukset.  Se  hyvä puoli oli.  

Vierailija
19/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruumis on muuten terve se kaipaa liikuntaa etsi liikuntaharrastus.Etsi lääkäri joka määrää tulehdusarvot.Sukupuolitaudit ja kerro jos olet saanut iskuja päähän tai selkään. Ikenet hampaat missä kunnossa ne on ja milloin teit näkö tarkastuksen.

Vierailija
20/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITKEMINEN EI OLE MIKÄÄN TAUTI SE ON TAVALLISTA REAGOIDA SURUUN KIPUUN MENETYKSIIN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan