Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ja kun ei ole sähköpostiosoitetta, mihin avecille voi toimija lähettää kutsun.

Vierailija
19.10.2022 |

Eli kysymys on otsikossa. Miten toimitaan? Kutsun pystyi kuulemma laittamaan vain yhdelle henkilölle per sähköpostiosoite.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä yhteystietoja sinulla sille avecille on? Eikö riitä, että se kutsu on lähetetty itse sille vieraalle, jonka avec on kyseessä? Tai voi hänelle laittaa kaksi erillistä kutsua? Eikö hänkään tiedä oman avecinsa sähköpostiosoitetta?

Vierailija
2/5 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mitä yhteystietoja sinulla sille avecille on? Eikö riitä, että se kutsu on lähetetty itse sille vieraalle, jonka avec on kyseessä? Tai voi hänelle laittaa kaksi erillistä kutsua? Eikö hänkään tiedä oman avecinsa sähköpostiosoitetta?

Niin minustakin riittäisi, että kutsu tulee min sähköpostiosoitteeseen + 1 hlö, jonka nimi vaikkapa Hilkka. Avecini on rakas 78-vuotias äitini, jolla ei ole sähköpostisoitetta. 🥰😊 Näitä old schooleja on Suomessa aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimija eli kutsuja lähettää henkilökohtaisen sisäänpääsykutsun vain yhdelle henkilölle per sähköpostisosoite.

Vierailija
4/5 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avec on nimenomaan se, jonka alkuperäisen kutsun saaja kutsuu mukaan. Ei hänelle kuulukaan lähteä kutsua.

Vierailija
5/5 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ja ilmoitin näin eteenpäin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi