Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään sairauslomalla flunssassa?

Vierailija
19.10.2022 |

Ala?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 pv omalla ilmoituksella.

Vierailija
2/25 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en yleensä ole ollenkaan pelkästä flunssasta sairaslomalla. Kevyt toimistotyö ja oma huone. Vessapaperirullan verran tulee niistettyä päivässä tai parissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en yleensä ole ollenkaan pelkästä flunssasta sairaslomalla. Kevyt toimistotyö ja oma huone. Vessapaperirullan verran tulee niistettyä päivässä tai parissa.

Sa

Vierailija
4/25 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 päivää, logistiikka-ala. En ole työkyvytön ollessani flunssassa.

Vierailija
5/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeessa 3 päivää

Vierailija
6/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko olo niin huono, ettei töitä jaksa tehdä edes etänä. En tosin muista, milloin viimeksi (jos koronaa ei lasketa) olisin ollut flunssan takia töistä pois, ja silloinkin ehkä päivän - pari ja tehnyt loput etänä.

IT-ala.

Vierailija
7/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä flunssan takia pelkästään ollut saikulla. Kyllä kuume/mahatauti pitää olla että kehtaan saikuttaa. En ymmärrä ihmisiä jotka saikulla heti kun nenä vähän vuotaa.

Vierailija
8/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ikinä flunssan takia pelkästään ollut saikulla. Kyllä kuume/mahatauti pitää olla että kehtaan saikuttaa. En ymmärrä ihmisiä jotka saikulla heti kun nenä vähän vuotaa.

En minäkään ymmärrä esim kirurgeja jotka eivät nenä vuotaen leikkaa

Vierailija
9/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyshän on hölmö. Työn luonne, ei pelkkä ala ja flunssan rajuus vaikuttavat.

Vierailija
10/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Mitä saat siitä, että olet flunssaisena töissä? Eikö olisi kivempi olla kotona? Luuletko saavasi jonkun palkinnon?

Vierailija
11/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normiflunssassa teen hommia etänä pahimmat räkäpäivät, ei ole syy ottaa saikkua, en ole työkyvytön.

Vierailija
12/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normiflunssassa teen hommia etänä pahimmat räkäpäivät, ei ole syy ottaa saikkua, en ole työkyvytön.

Kuuluuko normiflunssaan kuume

Vierailija
13/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 päivää, logistiikka-ala. En ole työkyvytön ollessani flunssassa.

Tämähön on myös thl:n sanoma työkykyiselle Mutta saikkusaikuttja on pois vaikka 2vkoa.

En ole koskaan flunssassa pois, ellei kuume sitä estä. Köhin nimittäin muutaman viikon, joten ei se ole syy poissaoloon.

Vierailija
14/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Mitä saat siitä, että olet flunssaisena töissä? Eikö olisi kivempi olla kotona? Luuletko saavasi jonkun palkinnon?

Terve Saikku Saikuttaja!

Kyllä teidät kaikki tunnistaa ja tuntee työpaikallasi.

Vierailija
15/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve Saikku Saikuttaja!

Kyllä teidät kaikki tunnistaa ja tuntee työpaikallasi.

Entä sitten? Vain tyhmät tekevät kipeinä töitä.

Vierailija
16/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtava asenne työntekoon sulla

Mulle ei tulis mieleenkään jäädä kotiin pelkän flunssan takia, ei todellakaan mun mielestä oo saikuttamisen syy normitoimistotöissä. Ja mitä siitä saan, ainakin pääsen helpommalla, kun vähintään kerran tunnissa joku ei soittele ja kysy neuvoa johonkin asiaan. Ja sen, että mun pöydälle ei ole kotonaolon aikana kertynyt pinoa hoidettavia asioita, niin että saikun jälkeen saa monena päivänä tehdä pidempää päivää et ne kaikki tulee hoidettua.

Vierailija
17/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä koe minkäänlaiseksi velvollisuudeksi tehdä sairaana töitä. Toisekseen en laita vahinkoa kiertämään, vaan pysyn kipeänä kotona enkä tartuta muita. Mutta saikun pituus tietty vaihtelee taudin mukaan. Nuorempana tuli morkkista sairaslomien pidosta, mutta onneksi ne päivät ovat takana.

Vierailija
18/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti kunnes alkaa olla työkykyinen eikä esim. pärski koko aikaa ja ei ole kuumetta tms. Olen ravintola-alalla ja sitä kun ei voi oikein etänä tehdä, niin on huolehdittava että ei ole flunssassa töissä, ihan vaan muiden työntekijöiden ja asiakkaiden vuoksi.

Vierailija
19/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et varmaan myös ymmärrä sitä, että on ihmisiä, joilla ei (helposti) kuume nouse mutta olo voi silti olla kuin jyrän alle jäänyt. Itse makasin lievässä (!!!) koronassa neljä päivää sohvalla jaksamatta suunnilleen edes käydä syömässä mutta kuumetta ei ollut oikeastaan ollenkaan, ekana päivänä vähän yli 37.

Vierailija
20/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen asti kunnes alkaa olla työkykyinen eikä esim. pärski koko aikaa ja ei ole kuumetta tms. Olen ravintola-alalla ja sitä kun ei voi oikein etänä tehdä, niin on huolehdittava että ei ole flunssassa töissä, ihan vaan muiden työntekijöiden ja asiakkaiden vuoksi.

käytä maskia äläkä saikku saikuta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi