Temptation Island Suomi - TIS 2022 syksy OFFICIAL
Kommentit (1053)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko kun Arttu tajusi iltanuotiolla et heidän parisuhde taitaa olla taputeltu, niin rupes sanomaan "mä taidan lähtee ettii mun henkistä zeniä..... Jostain muualta ku Suomesta", eli yritti sydämensä särkynyttä Leenua saada jotenki otteeseensa ja näyttää et eipä tunnu hei missään vaikka jättäisit mut. Aivan selvästi yritti manipuloida Leenua....
Öööö, siis sulla on kyllä hukassa kuka oli eniten äänessä nuotiolla. Lennu syytti Arttua väittämällä hurjia syytöksiä. Itse Lennu petti Arttua istumalla päivien ajan miesten sylissä istuen ja häntä hipsuteltiin poskista ja reisistä. Nämä tulivat esille Bileet-videoista. Myös Arttu on nähnyt enemmän videoita kuin me katsojat. Arttu ei syyttänyt ketään videon aikana. Lennu oli itse manipuloija koko iltanuotion ajan. Eikä siis nähnyt mitään väärää heidän säännössä, kun ne hipsuttelut olivat kiellettyjä molempien osalta.
Meinaat siis, että ahdistelu ja mahdollinen raizk yritys ovat ok?
Arttu on niin hämärä ja lapsellinen tyyppi, että hyvä vaan jos Leenu sellaisesta pääsee eroon. Arttu ei näe itsessään mitään vikaa, vaan vierittää syyn toisten niskoille tai kuittaa sen "hökäleenä, ei Arttu voi sellaista tehdä". Näkihän tuon koko kauden ajan, ettei jätkä ota minkäänlaista vastuuta.
Vikan jakson perusteella veikkaan että Arttu ja Leenu lähtee erikseen.
Meinasi silmäkulma kostua vikasta iltanotskista. Mutta Leenu teki ihan oikean päätöksen. Arttu tuntui vielä nuotiolla vähättelevän suhdettaan, mutta tajusikin sitten miten tässä tulee käymään. Toivottavasti löytää arvoisensa, ja Arttu ymmärtämään aikuisen ihmisen vastuunottamista.
Vierailija833 kirjoitti:
Eiköhän moni Lahtelainen tiedä, että tuossa suhteessa on petetty jo ennenkin noiden yhdessä olo vuosien aikana :)
Kumpi vai molemmat?
Artun käytös nyt ainakin viittasi siihen, että kettu käynyt aiemmin vieraan kolossa.
Hyvin piti Leenu itsensä kasassa, mutta Artusta paistoi välinpitämättömyys. Tainnut pitää koko suhdetta itsestäänselvyytenä.
Leenun ja Eemin hipsutuksista ja sylittelystä ei pahemmin ollu mitään? Mutta kai se sit oli ihan ok...
Vierailija kirjoitti:
Leenun ja Eemin hipsutuksista ja sylittelystä ei pahemmin ollu mitään? Mutta kai se sit oli ihan ok...
No ei sekään tietysti ole oikein, mutta samalla tavalla siellä Arttu (vai hökäle?) hipsutteli menemään, sitoi puolialastonta Maria sängyssä, lusikoi ja yritti suudella.
No tuliko Marin ja Artun jutusta mitään vai puhkesiko kupla kuitenkin?
Artusta näki, että ei omatunto kolkuttanut ja halusi erota..Gaslighttas Leena, että pahaa teki.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009330175.html
Ei tietenkään vuodet katso sitä kehen ihastuu, mutta tuntuu jotenkin hurjalta että parin viikon aikana temppari-kuplassa "heität" kuuden vuoden suhteen menemään sillä, että puolituntemattomaan ihmiseen menet ihastumaan.
Jutussa käy myös ilmi, että Arttu viestitellyt aiemmin toisen naisen kanssa. Ymmärrän paremmin miksi Leenun luottamus koki särön lopullisesti, jos taustalla oli tuollaista. En edes muista miksi kukin pari lähti temppareihin, niin pitkä oli tämä kausi.
"Sinkkuna viettelysten saarella oli tv:stä tuttu Erika, joka on aiemmin ollut muun muassa Ex on the Beach Suomi -ohjelmassa. Artun mukaan tosi-tv-konkari Erika näki hänessä potentiaalia realitytähdeksi.
Haluaisin muihinkin tv-ohjelmiin. Kaikki kävisi. Big Brotheriin olen joskus hakenutkin. Erikan kanssa naurettiin, että katsotaan, missä ohjelmassa nähdään seuraavaksi, Arttu naurahtaa."
HUUTISTA! Missähän näemme hökäleen seuraavaksi?
Arttu on melkein kuin mun ex. Ei tosin niin paha.
Vaikka ex jäi kiinni itse teossa, senkin syyksi sai vieritettyä minut. Vaati raivoissaan, jopa lyömällä, minua pyytämään häneltä anteeksi tilannetta, mihin olin hänet syyttömän ja hyvän ihmisen pistänyt.
Vierailija kirjoitti:
No tuliko Marin ja Artun jutusta mitään vai puhkesiko kupla kuitenkin?
Ja tuliko Leenusta & Eemistä mitään?
Suplan podcastissa käy ilmi, että olivat yrittäneet josko suhde kehittyisi uudelleen muttei ollut kantanut.
Toisaalta ei yllätä, ei ne tunteet siitä mihinkään katoa hetkessä pitkän suhteen jälkeen, mutta pakko myöntää että meinasi Leenuun olla pettymys. Lähteä nyt siihen samaan uudelleen.
Eli tempparikupla puhkesi eikä Artusta ja Marista tullut mitään. Haaveilee edelleen yhteenpaluusta Leenun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö näissä temppiksissä oo enää sitä viimestä jaksoo missä parit nähtäis joskus muutaman kuukauden päästä kauden loppumisesta ja kuultais viimesimmät kuulumiset? Muistelisin, että vielä sillon pari vuotta sitte ku lapissa kuvattiin ni oli tämmönen yhteenvetojakso, viime kautta taas en kattonu ja se on poistettu ruudusta muutenkin. No kai se täytyy jonku instagramin kautta selvitellä jos jaksaa tarpeeksi kiinnostaa.
ei muuuta kuin supla podcastissa ne käy kertomassa kuulumisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea miten noi sinkkutytöt poikien huvilalla on ihan iho paukamilla. Mitkä hyttyset tai punkit niitä tuolla kuppaa?
Miksei varatut miehet oli paukamilla? Kai heissäkin jotain olisi, jos villalla olisi punkkeja tai hyttysiä.
Näkihän tuon kauden aikana, ettei muutama nainen ollut kuullut aurinkovoiteesta ja oikean värisestä meikkivoiteesta. Järkyttäviä rajauksia auringon polttamalla naamalla, meikkivoide tummempi kuin muu kroppa. Ei mitään käsitystä kauneudenhoidosta.
oisko jotkut makean tuoksuiset ihorasvat syynä?
Onnittelut Leenulle viisaasta eropäätöksestä. "Hökäle" on sen verran omituinen ja pervo otus, että mukava ja kiltti Leenu ansaitsee paljon paremman miehen. Kaikkea hyvää toki Artullekin, kannattaa harrastaa hieman itsetutkiskelua ja kasvaa henkisesti metri-pari, kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Suplan podcastissa käy ilmi, että olivat yrittäneet josko suhde kehittyisi uudelleen muttei ollut kantanut.
Toisaalta ei yllätä, ei ne tunteet siitä mihinkään katoa hetkessä pitkän suhteen jälkeen, mutta pakko myöntää että meinasi Leenuun olla pettymys. Lähteä nyt siihen samaan uudelleen.Eli tempparikupla puhkesi eikä Artusta ja Marista tullut mitään. Haaveilee edelleen yhteenpaluusta Leenun kanssa.
Harvinaisen epäselvä selostus. Kenen kanssa nyt oli kukakin yrittänyt ja mitä tarkalleen ottaen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ei yllätä, ei ne tunteet siitä mihinkään katoa hetkessä pitkän suhteen jälkeen, mutta pakko myöntää että meinasi Leenuun olla pettymys. Lähteä nyt siihen samaan uudelleen.Eli tempparikupla puhkesi eikä Artusta ja Marista tullut mitään. Haaveilee edelleen yhteenpaluusta Leenun kanssa.
Harvinaisen epäselvä selostus. Kenen kanssa nyt oli kukakin yrittänyt ja mitä tarkalleen ottaen?
Kuinka yksinkertainen pitää olla? Hyvin tuosta selvää sai, mutta kerrotaan.
Leenu JA Arttu yrittivät josko heidän parisuhteesta tulisi vielä jotakin. EI kuitenkaan onnistunut.
En ihmettele että Pisa-tulokset laskee, kun luetun ymmärtäminen tuota luokkaa.
Öööö, siis sulla on kyllä hukassa kuka oli eniten äänessä nuotiolla. Lennu syytti Arttua väittämällä hurjia syytöksiä. Itse Lennu petti Arttua istumalla päivien ajan miesten sylissä istuen ja häntä hipsuteltiin poskista ja reisistä. Nämä tulivat esille Bileet-videoista. Myös Arttu on nähnyt enemmän videoita kuin me katsojat. Arttu ei syyttänyt ketään videon aikana. Lennu oli itse manipuloija koko iltanuotion ajan. Eikä siis nähnyt mitään väärää heidän säännössä, kun ne hipsuttelut olivat kiellettyjä molempien osalta.