Millainen palkka sulla on? Ammatti ja tuletko sillä toimeen?
Kommentit (54)
Palkka vaihtelee jaksoittain sen mukaan, paljonko minulla on tunteja. Olen ammattikoulun opettaja, tulen toimeen palkallani.
1200 brutto/kk. Olen pihvin kääntäjä.
Hoitaja n. 2300€
En oikein meinaa tulla, varsinkaan vallitsevassa inflaatiossa.
N. 4000€ , kuljettaja
Talolaina ja sen kustannukset syö ison siivun. Ja kolme lasta. Kaikki menee mikä tulee
Ei velkaa, ei elatusvelvollisuutta, eikä autoa. Tulen toimeen oikein hyvin.
Brutto 2600 €/kk, sihteeri oppilaitoksessa.
Tulee toimeen ja jää säästöön useita satasia kuukaudessa. Mutta kyllähän palkka on työn vaativuuteen ja koulutustasooni nähden nähden surkea. Säästöillä aion hankkia sijoitusasunnon, tiedän että eläke jää mitättömäksi.
Sairaanhoitaja, peruspalkka päivätyöstä kokemuslisineen 3160eur. Välillä teen viikonloppua/tuplavuoroa lisäksi ja tienaan ekstraa tuon päälle. Pärjään hyvin.
Myyjä. Ihan perus kaupan täti joka tekee 3-vuoroa. Suurin palkka, suurimmat lisät, osari 32h/vko niin käteen 1300-1700e/kk.
3500e (2400netto)
Tulen toimeen mutta loppukuusta tili tyhjä
Lähes viisi miljoonaa, ei en oikein tule toimeen ja tunnen itseni aliarvostetuksi, vanhustenhoidon alalla spesiaali asiantuntijahommissa vaan
2400 ja vuorolisät, ajanvaraustyö.
Ei velkaa eikä lapsia kotona, oikein hyvin.
3360, yrityksen maksuliikenteen hoitaja.
Huvittavaa kyllä että esim mun palkka on useita satasia isompi vs joku kotihoidon hoitaja vaikka heidän työ on niin paljon tärkeämpää ja raskaampaa. Kummallista mitä täällä yhteiskunnassa arvostetaan
80€/kk, maksettujen kyselyiden täyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
3360, yrityksen maksuliikenteen hoitaja.
Huvittavaa kyllä että esim mun palkka on useita satasia isompi vs joku kotihoidon hoitaja vaikka heidän työ on niin paljon tärkeämpää ja raskaampaa. Kummallista mitä täällä yhteiskunnassa arvostetaan
Niin ja tulen kyllä toimeen tällä.
1700 käteen, siivooja. Mies tienaa onneksi meidän perheessä ja mahdollistaa pitkälti sen, että pärjätään.
Asiantuntija yh-äiti, 5000e. Tulen toimeen hyvin mutta kieltämättä itsekin kauhistelin tänään hintoja kaupassa kun elätän perheen käytännössä yksin. Toki voin pienentää kulutusta niin että ruoasta ei tarvitse vielä juuri tinkiä (syömme aika simppelisti mutta voisi tästä vielä hieman karsia). Tsemppiä kovasti kaikille joilla toimentulohaasteita, itse toivoisin jopa veronkorotuksia meille hyvätuloisille että taakkaa vähän jaettaisiin.
Sairaanhoitajien palkat ketjun parhaimmistoa. Js nousee vielä 17% seuraavan viiden vuoden aikana
2200 ruokapalvelutyöntekijä. Pieni palkkahan tuo on, mutta toimeen on tultu.