Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattu mies vikitteli ja teki minusta syyllisen

Vierailija
19.10.2022 |

Aina sitä jaksaa yllättyä joidenkin ihmisten kieroudesta. Olin vähän aikaa sitten juhlissa, joissa eräs varatuksi tietämäni henkilö alkoi tehdä minuun lähempää tuttavuutta ja vihjaili kahdenkeskisistä jatkoista. Olen myös itse parisuhteessa. Kieltäydyin ehdotuksesta. Nyt tämä sankari on sitten vihjaillut yhteisille tuttavillemme siihen suuntaan, että minä olisin ollut aloitteellinen häntä kohtaan ja ihmetellyt, että eikös minulla ole se mieskin.
Kuinka kieroutuneita ihmisiä voi olla? Eikä ole ollenkaan ensimmäinen kerta kun joku varattu pahoilla teillä oleva henkilö kääntää tarinan jotenkin ihan toiseksi siirtääkseen huomion pois omasta toiminnastaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petaavat selustan, siltä varalta, että sä kerrot touhuistaan. Pitää vissiin pitää nauhotusta päällä puhelimessa, heti kun on kahden kesken jonkun kanssa.

Tätähän se on. Klassikko on myös se, että väitetään toista hulluksi jonka puheita ei kannata uskoa.

Tämä on narsististen henkilöiden erikoisalaa. Varmaan onnistuu kyllä muiltakin manipuloivilta kusipäiltä.

Vierailija
22/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos se vikittelevä varattu mies ei saa haluamaansa tai nainen ei toimi,kuin herra haluaa,niin voi tehdä tuon myös. Eihän mies voi olla syyllinen,nainen vietteli,naisen vika. Mitään en tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kaikille, ettei oo totta, ettet halua sitä miestä, koska sillä on kuulemma lukuisia tarttuvia sukupuolitauteja.