Minkä merkkistä autoa suosittelet ostamaan ?
Kommentit (10)
Vad skall du ha bilen till? Beskriv gärna i detalj.
Dantsia duutsteri, halpaa makkaraa.
Toyota/Lexus.
Luotettavuus. Kaikkeen muuhun tottuu. Autohan on loppujenlopuksi vain kulkuväline.
On muuten hauskaa huomata miten paljon ihmisten automerkit kertovat omistajistaan.
On tiettyjä automerkkkejä joiden omistajia en ikinä palkkaisi omaan firmaani.
Vierailija kirjoitti:
Toyota/Lexus.
Luotettavuus. Kaikkeen muuhun tottuu. Autohan on loppujenlopuksi vain kulkuväline.
On muuten hauskaa huomata miten paljon ihmisten automerkit kertovat omistajistaan.
Ladan omistajaa en ikinä palkkaisi.
-Valitse mahdollisimman turvallinen auto, vaikkei tuudittaudu siihen turvallisuuteen, pitää olla ominaisuuksia
-Karjapuskuri jos ajat maalla ja auto korkeammalla kuin hirvi tai peura, ei katolleen keikahtava maastoauto koska niissä ei ole aina koria kuten ralliautossa on
-Katso näkyvä väri, ei harmaa, muttei ole pakko olla liian räikeä
-Valitse auto johon saa osia helposti ja on helppo huoltaa, huolto sopivan matkan päässä. Mikä hintaluokka
-Haluatko myös manuaalisia osia, vaikka olisi automatiikkaa, ehkä tämä on utopistinen ajatus
-Haluatko kuljetustilaa johon voi sitoa kunnolla tavarat, ei lennä päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota/Lexus.
Ladan omistajaa en ikinä palkkaisi.
Minä ihailen Ladan omistajia, jotka saavat itse ne kulkemaan. Haluaisin olla sellainen, mutta koska en osaa rassata autoja, minulla on Toyota.
En minkään merkkistä.
Ostaminen ja omistaminen on niin passe'