Apua mitä sinä tekisit??
Olen tavannut ihanaa miestä kaksi kertaa.
Ensimmäisen tapaamisen jälkeen hän pyysi minua heti seuraavana päivänä uudestaan ulos.
Toisen tapaamisen jälkeen ehkä hieman panikoin ja kerroin menneisyydestani asian jonka takia en juuri nyt halua kevyttä tapailua. Ilmaisin asian kohteliaasti ja syyttämättä. Mies vastasi pitkällä viestillä, oli iloinen että puhuin.
Myöhemmin päätimme että jatkamme keskustelua seuraavana päivänä. Tänään.
Asiahan käytännössä on että joko lopetamme tapailun tai menemme oikeille treffeille.
Mies saattaa muuttaa maasta lähitulevaisuudessa, joten voi olla että hän ei halua mitään vakavaa nyt.
Nyt mietin mitä hänellä on mielessä, kai hän olisi heti sanonut jos hän haluaa lopettaa tähän? Ainakin annoin siihen mahdollisuuden.
Ja sitten pitäisikö minun kysyä hänen mietteitä? Vai odottaa että hän puhuu?
Hän sanoi voivansa olla joskus ujo.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mies väittää myös ettei voi keskittyä etätöiden tekoon, kun piereskelen lähes jatkuvasti. Häntä kuulemma häiritsee kovaääninen, pitkäkestoinen rutina ja kaikkialla asunnossamme leijuva hirveä löyhkä. Oon tosi loukkaantunut tästä😢
Ap
Niin niin, säälittävä trolli.
Et halua kevyttä tapailua, mutta heti ensitteffeillä annat mahdollisuuden lopettaa treffailun siihen. 🤣🤣🤣 Voi juku!!
Vierailija kirjoitti:
Et halua kevyttä tapailua, mutta heti ensitteffeillä annat mahdollisuuden lopettaa treffailun siihen. 🤣🤣🤣 Voi juku!!
Osaatko edes muuta kun väittää vastaan.
Tai lukea.
Ja kyllä voin TOISILLA treffeillä päättää että en halua pelkkää seksiä.
Meillä oli muutenkin ihanaa mutta täsmensin että sitä en halua.
Puhu hänen kanssaan. Ei tuo välttämättä muuten selviä, ei ainakaan välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai lukea.Ja kyllä voin TOISILLA treffeillä päättää että en halua pelkkää seksiä.
Toisen tapaamisen jälkeen ehkä hieman panikoin ja kerroin menneisyydestani asian jonka takia en juuri nyt halua kevyttä tapailua.
Niin, ET halua " kevyttä" tapailua.???
Kuule Apua. Aina kun aloituksesi alkaa Apua! En lue. Koska vedät juttusi ihan hatusta.
Mulle kans tuo kevyt tarkoittaa, et otetaan rennosti ja hitaasti edetään.
Et kerro yhtään mistä kyse, joten paha sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuule Apua. Aina kun aloituksesi alkaa Apua! En lue. Koska vedät juttusi ihan hatusta.
Minulla on prempaakin tekemistä kun vetää täällä juttuja hatusta. Typerä forumi ja paljon typeriä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Et kerro yhtään mistä kyse, joten paha sanoa.
Jos tietäisin enemmän, en varmaankaan kysyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai lukea.Ja kyllä voin TOISILLA treffeillä päättää että en halua pelkkää seksiä.
Toisen tapaamisen jälkeen ehkä hieman panikoin ja kerroin menneisyydestani asian jonka takia en juuri nyt halua kevyttä tapailua.
Puhun miehen kanssa englantia.
En halua kasuaalia tapailua. Jos tiedät mitä nämä eri termit tarkoittaa.
Jos et tiedä, älä vastaa.
Öö siis "kevyt tapailu" tarkottaa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Öö siis "kevyt tapailu" tarkottaa seksiä?
Enemmän kuin seksiä, hyvää yhteyttä, mutta ilman sitoumuksia.
Jokainen määrittelee sen aina hieman eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun miehen kanssa englantia.
En halua kasuaalia tapailua. Jos tiedät mitä nämä eri termit tarkoittaa.
Jos et tiedä, älä vastaa.
Siis haluatko kasuaalia vai pelkkää seksiä? Et taida itsekkään tietää. Et halua kasuaalia, etkä halua pelkkää seksiä? Et taida itse tietää..
mikäli hylsy on tulossa migriltä suosittelen puh nronkin muuttamista salaiseksi ja en lähtisi edes tapaamaankaan ainakaan vokkiin kun riski saada munaa joka reikään kasvaa vaikket niin haluakaan
Edetään kevyin askelin. Eli ei seksiä.
Miespuolinen ystävä sanoi että minun pitäisi odottaa miehen yhteydenottoa?