Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä ollut työpaikkakiusaamista?

Vierailija
19.10.2022 |

Itse olen kokenut sitä. Mulle ei kerrottu asioita ja sitten piiloteltiin papereita (oli vielä paperiaika). Sitten huudettiin, oletko saanut viime yönä yms. Sinä et sitten ole mikään ruudinkeksijä. Aikuiset naiset asialla.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Jouduin heti alussa erään vanhemman duunarin silmätikuksi. Vääriä ohjeita, olemattomasta huutamista, homottelua, yksityisasioiden tivaamista, jne. asiatonta.

Katsoin touhua pari kuukautta ja sen jälkeen aloin etsimään uusia töitä. Melkein heti koeajan jälkeen tärppäsi ja pääsin parempiin hommiin ja paremmalla palkalla.

Vierailija
2/36 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yhdessä tutkimuslaitoksessa oikeasti jo eläkkeellä oleva kaiken maailman dosentti tuppautui kuitenkin projekteihin käyttämään valtaa. Oli varmaan riippuvainen siitä ja itsensä esille tuomisesta niin ei osannut jäädä oikeasti pois, vaikka kirjoittamaan kirjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus työläpältä kuulostaa. Ei tarvis olla niin herkkä.

Vierailija
4/36 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
5/36 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole muissa työpaikoissa ollut noin hurjaa. Tosi ilkeitä katseita yms. Onneksi en enää vuosiin ole ollut siellä. Jouduin laman aikoihin olemaan siellä.  Nämä rouvat saivat sitten mun pomonkin potkittua pois ja sitten pomoksi tuli niitten kaveri (nainen). Jouduin sitten tekemään pomonkin työt, kun tämä uusi vain istui ja jutteli mukavia. Onneksi pääsin sieltä pois. 

Vierailija
6/36 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska meillä on epäasiallisen käyttäytymisen kieltävä ohjeistus ja kanava mihinnvoi ilmoittaa jos tällaista havaitsee tai kokee.

Vierailija
7/36 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut. Sellaista vähättelyä, selän takana pahan puhumista, ulkopuolelle jättämistä. Jossain vaiheessa yksi ex-työkaveri alkoi palavereissa kettuilla ihan suoraan. Pomo kuunteli sitä ihmeissään. Kun tilanne ei parantunut, läksin lätkimään. Oma oloni keveni heti, ja nykyinen työpaikkani on tosi ihana.

Vierailija
8/36 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suoranaista kiusaamista mutta paljon pjaskanjauhamista esim.selän takana.

Vierailija
9/36 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin. Teetetään enemmän töitä kuin muilla ja valitetaan työn tuloksista.

Vierailija
10/36 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko AP hyvännäköinen sinkkutyttö? Kuulostaa että ovat kateellisia kun pikkujouluissa pääset vokottelemaan miehiä.

Vierailija
11/36 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla sitä on joka ikisessä työpaikassa, eli kyllä olen kokenut.

Vierailija
12/36 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koska meillä on epäasiallisen käyttäytymisen kieltävä ohjeistus ja kanava mihinnvoi ilmoittaa jos tällaista havaitsee tai kokee.

Hoiva-alallakin oli, mutta kun tein ilmoituksen, minulle kerrottiin että jos en vedä ilmoitusta takaisin, minulle voi tulla "seurauksia". Jätinkin irtisanomisilmoituksen ihan vain omasta puolestani.

Vierailija
13/36 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä joskus tullut harrastettua.

Vierailija
14/36 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä yksi kiusaaja ilmoittautui.

Vierailija
15/36 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä joskus tullut harrastettua.

Kuinkahan moni lähti työpaikasta sinun takiasi?

Vierailija
16/36 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se kanava toimii, mitä tapahtuu kun sinne ilmoittaa?

Vierailija
17/36 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko AP hyvännäköinen sinkkutyttö? Kuulostaa että ovat kateellisia kun pikkujouluissa pääset vokottelemaan miehiä.

No olin silloin hyvännäköinen nuori nainen, mutta oli mulla poikaystävä. 

Vierailija
18/36 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voinut ilmoittaa pomolle, kun pomo oli kaveri näitten kiusaajien kanssa. Kerran yritin, mutta pomo sanoi, ettei hän ala hoitamaan tällaisia asioita. Sitten olimme joukolla syömässä ja työkaveri kettuili vieressä, mutta ylin pomo katsoi vai vieressä ihmeissään, eikä uskaltanut sanoa mitään. 

Vierailija
19/36 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs k usipää tiimistäni väitti musta valheellisia asioita pomolle ja sain pomolta nuhtelut. Hauskinta tässä oli se, että tuo k usipää tekee itse niin mitä väitti minun tekevän.

Vierailija
20/36 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olin silloin hyvännäköinen nuori nainen, mutta oli mulla poikaystävä. 

Jätä se sika!