Haluan poikaystävän, alkaa olemaan rahat loppu
Tapaako seurustelusuhteessa saada rahaa. Käyn töissä mutta liian pieni palkka.
Kommentit (25)
Tule meille orjaksi. Olemme 30v pariskunta. Hyvän näköisiä ja siistejä. Saat hyvät luontais edut.
Vierailija kirjoitti:
Tule meille orjaksi. Olemme 30v pariskunta. Hyvän näköisiä ja siistejä. Saat hyvät luontais edut.
Etsin vain miestä
Mulla on mennyt muutama suhde poikki tuon takia. Nainen haluaa määrätä, miten tienaamani rahat käytetään. Yhden velat olen maksanut hyvyyttäni. Toinen oletti, että olen avokätinen hänen jo omillaan asuville lapsille, vaikka on minullakin lapset maailmalla vähissä varoissa. Kolmas olikin sitten pahin, oikea juonittelija ja paljastui heti. Alkaa usko mennä tasa-arvoiseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mennyt muutama suhde poikki tuon takia. Nainen haluaa määrätä, miten tienaamani rahat käytetään. Yhden velat olen maksanut hyvyyttäni. Toinen oletti, että olen avokätinen hänen jo omillaan asuville lapsille, vaikka on minullakin lapset maailmalla vähissä varoissa. Kolmas olikin sitten pahin, oikea juonittelija ja paljastui heti. Alkaa usko mennä tasa-arvoiseen suhteeseen.
Haluaisitko antaa minulle vielä mahdollisuuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin vain miestä
Persaukinen ei oikein voi sääntöjä sanella.
juu sama on huomattu vaikka itellä on rahaa jemmassa kun on nuukana elänyt ja paljaalla pannut ettei mene raha suotta kortonkie ostamiseenkaan niin oletetaan että toisen velkoja pitäisi maksella siis haloo jotka on itse joskus saanut aikaiseksi edellisessä liitossa
mikä näitä naisia vaivaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tää kolmas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tää kolmas?
Neljäs
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoinen orjuus pitäisi laillistaa minusta.. kiihottaa itseä ajatus orjuudesta jollekulle vaikka en nyt rahaton olekaan.
Meillä saa tulla nainen orjaksi. Siveysvyö laitetaan heti paikoille ja kaula panta. T.30 pari.
Vierailija kirjoitti:
Meillä saa tulla nainen orjaksi. Siveysvyö laitetaan heti paikoille ja kaula panta. T.30 pari.
Kuinkas pitkä orjuus olisi kyseessä?
Näitä naisia, jotka haluavat elää toisen siivellä on melko paljon.
Itse voisin ottaa vähän tienaavankin naisen, kunhan hänellä perusprioriteetit kunnossa. Haluaa yrittää, ja tehdä yhdessä asioita. On rehellinen, tunnollinen, vuorovaikutus hyvä.
Sensijaan, jos nainen haluaa taloudellisesti hyväksikäyttää, ei ole paljon yhteistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas pitkä orjuus olisi kyseessä?
Riippuu millainen olet..
Naisen pitää ehdottomasti tulla toimeen omillaan! Muuten en koske edes pitkällä tikulla.
Voisin ajatella sponsoroivani yhtä tai kahta kunnollista komeaa urheilullista opiskelijanuorukaista kevyttä seuranpitoa vastaan Setä47
Voisin olla poikaystäväsi. Palkka määräytyy ulkonäkösi, aktiivisuuden ja taitojesi mukaan. Laita yhteistietoja, niin tutustutaan!
Tarvitsisit kunnon miehen, jolla ruotipyörä
pysyy kädessä.
Oletko ap hyvä kroppainen ja kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap hyvä kroppainen ja kaunis?
Olen
Ovatko miehet innokkaita auttamaan köyhää naista.