Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet jos olet töissä asiakaspalvelussa ja sinne tulee joku entinen kiusaaja, tai muu ihminen jonka kanssa et halua olla tekemisissä!?

Vierailija
19.10.2022 |

Jos olet vaikka kaupassa töissä ja sinne tukee irvailemaan vaikka joku sukulainen jonka kanssa on välit poikki tai joku tutun tuttu jolla on tapana kettuilla sulle joka tilanteessa niin mitä teet? Oletko pakosti näennäinen kohtelias, vai onko sopivaa sanoa että mene pois.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo iso tyttö ja osaan käyttäytyä.

Vierailija
2/11 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimenkuvaani kuuluu olla asiallinen ja kohtelias KAIKKIA kohtaan. Työajalla omat henkilökohtaiset tunteet pitää pystyä laittamaan sivuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työni kun olen töissä.

Vierailija
4/11 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelen ihan samalla tavalla kuin muitakin asiakkaita.

Vierailija
5/11 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskaa oli vi tuilija tuttu tai tuntematon.

Vierailija
6/11 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain paniikkikohtauksen, kun koulukiusaaja tuli asiakkaaksi työpaikalleni. Menin takahuoneeseen ja työkaveri palvelu kiusaajan. Onneksi ei ole tullut uudestaan, kiusaaja eikä paniikkikohtaus.

Vierailija
7/11 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on asiakas, ei muuta vaikka olisi tuttu tai sellainen jonka kanssa et halua olla tekemisissä. Ei asiakkaita pidä pokkuroida muttei kyllä haistatellakaan, aina voi sanoa että just nyt on kiire.

Vierailija
8/11 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain paniikkikohtauksen, kun koulukiusaaja tuli asiakkaaksi työpaikalleni. Menin takahuoneeseen ja työkaveri palvelu kiusaajan. Onneksi ei ole tullut uudestaan, kiusaaja eikä paniikkikohtaus.

Minulla samantapaisia kokemuksia!

Vierailija
9/11 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen hullu ex tuli, tilanne jota olin pelännyt ja hoidin hommat kuten aina, kunnes tapahtui juuri kuten arvasin eli hän aloitti rähinän. Tuotetta ei ollut varastossa ja hän veti itkupotkuraivarin, ei ensimmäinen laatuaan mutta käytös oli tosi noloa. Ihana työkaveri tuli kysymään että eikö mun pitänyt lähteä tauolle, hän voi hoitaa tästä eteenpäin tämän ja pääsin pois tilanteesta. Onneksi ei oo tullut uudestaan. Tuli aivan mahtava fiilis kun itse hoidin osani tyylikkäästi.

Vierailija
10/11 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin poliisit tai vartijan paikalla jotka saisivat pieksää kiusaajasian

Vierailija
11/11 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulisi irvailemaan, sanoisin että odotapa hetki, ja menisin esimiehen puheille. Hän saisi päättää mitä tehdään huonosti käyttäytyvän asiakkaan kanssa. Asiakkaankin täytyy osata käyttäytyä asiallisesti. Meillä varmasti neuvottaisiin huonosti käyttäytyvää poistumaan.

Jos entinen kiusaaja tulisi muuten vain paikalle, käyttäytyisin normaalisti, mutta viileämmin. En olisi yhtä ystävällinen ja palvelualtis kuin muille.