Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä jutellaan, kun nuori tuo tyttö- tai poikaystävän ekaa kertaa näytille?

Vierailija
19.10.2022 |

Miten tehdä tilanteesta vähemmän kuumottava nuorille? Haluaisin olla rento ja lämmin, helposti lähestyttävä anoppikokelas, mutta todennäköisesti päädyn vain olemaan jotenkin nolo ja vaivautunut.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Hei, tulkaa peremmälle, tuon olohuoneeseen juomat, siellä onkin jo pikkupurtavaa (lautasille, pöydän ääressä)

-Kiva kun tulitte

-Poika on kehunut sinua kovasti

-Olet kuulemma innokas lenkkeilemään /maalaamaan /lukemaan /virkkaamaan (ei kannata mainita tankotanssia, burleskia tai twerkkausta)

-Mistäpäin olet alunperin kotoisin (juttelua paikkakunnista) tai tytön vanhemmista, sisarukset, jos haluaa

-Sää on ollut hyvä ja kauniit syksyn lehdet

-Onko lomaa tulossa, mitä lomasuunnitelmia on vai ihan rauhallisesti hetki kerrallaan. Ai olet ollut Kreikassa viimeksi, minkälaista siellä oli

-Jos haluatte pojan kanssa katsoa rauhassa valokuvia tai pelata, taidan mennä lepäämään, pääsette itse lähtemään. Nähdään toisella kertaa taas joskus

-Haluatteko mansikkakakkua, pizzaa, marjoja, limonadia? Ai et halua, liian makeaako, ei haittaa. Ne löytyvät keittiöstä jos tulee myöhemmin mieleen ottaa

-Jarkko voi esitellä sinulle meidän kirjastoa ja vierashuonetta, siellä on lautapelit, kirjat ja muut. Saunarakennus on pihassa

Sitten isäntä vie miniän takahuoneeseen ja naksauttaa pari kertaa :)

Vierailija
42/49 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen mieheni vanhemmat alkoivat heti kättelyssä kysellä vamhemmistani kuten ammatti, sukujuuret, harrastukset, mökkitilanne. Pidin todella epäkohteliaana ja epäsopivana. Olisi pitänyt tajuta lopettaa deittailu siihen.

Tätä just meinasin sanoa!

Mun isoäiti alkoi arvottaa tyttäriään sen mukaan mikä ammatti miehellä oli... Varmaan arvaatte että tyttäristä suosikki oli se joka iski pikkukaupungin rikkaimman suvun vesan. Ja meitä lastenlapsia on aina kohdeltu aika eriarvoisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen mieheni vanhemmat alkoivat heti kättelyssä kysellä vamhemmistani kuten ammatti, sukujuuret, harrastukset, mökkitilanne. Pidin todella epäkohteliaana ja epäsopivana. Olisi pitänyt tajuta lopettaa deittailu siihen.

Tätä just meinasin sanoa!

Mun isoäiti alkoi arvottaa tyttäriään sen mukaan mikä ammatti miehellä oli... Varmaan arvaatte että tyttäristä suosikki oli se joka iski pikkukaupungin rikkaimman suvun vesan. Ja meitä lastenlapsia on aina kohdeltu aika eriarvoisina.

Järjestys pitää olla

Vierailija
44/49 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos ihan hirveesti näistä! En nyt sano, että teistä erityisesti apua olisi ollut, mutta ainakin tiedän, että paljon huonomminkin voisi mennä. :D En ajatellut puhua ehkäisystä enkä anaaliseksistä, en uskonnosta enkä politiikasta. Meillä on kyllä yleensä tapana yrittää myydä käytettyjä autoja kaikille vieraille, joten se riski on olemassa.

Ehkä mä tästä selviän. Ihan kiva idea, että pyytäisi nuoria tekemään yhdessä jotain, jos se sillä kohtaa tuntuisi luontevalta. Itse jotain puuhailemalla ainakin välttyy kiusalliselta tunnelmalta, kun kaikki yrittää keksiä jotain sanottavaa.

Hyvä pointti sekin, että jos ei mitään kysy, vieraalle tulee sellainen olo, että kiinnostiko sitä edes.

Vierailija
45/49 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kunnossa on tissit, perse ja tussu. Mielellään myös olisi hyvä jos näyttäisi ihan käytännössä

Vierailija
46/49 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa normaaleja ihmisiä kuin kuuluisi perheeseen. Käyttäytykää ja olkaa niin kuin olette perheen kesken. Miksi asiasta pitäisi tehdä numero ja leikkiä jotain muta, kuin mitä teidän arkenne kotona on?

Vierailija
47/49 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kiitos ihan hirveesti näistä! En nyt sano, että teistä erityisesti apua olisi ollut, mutta ainakin tiedän, että paljon huonomminkin voisi mennä. :D En ajatellut puhua ehkäisystä enkä anaaliseksistä, en uskonnosta enkä politiikasta. Meillä on kyllä yleensä tapana yrittää myydä käytettyjä autoja kaikille vieraille, joten se riski on olemassa.

Ehkä mä tästä selviän. Ihan kiva idea, että pyytäisi nuoria tekemään yhdessä jotain, jos se sillä kohtaa tuntuisi luontevalta. Itse jotain puuhailemalla ainakin välttyy kiusalliselta tunnelmalta, kun kaikki yrittää keksiä jotain sanottavaa.

Hyvä pointti sekin, että jos ei mitään kysy, vieraalle tulee sellainen olo, että kiinnostiko sitä edes.

Hei, anaaliseksi on tärkeää kaikille sukupolville

Vierailija
48/49 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä kannattaa puhua aina. Voit kertoa vaikka miten itse aloitit sukupuolielämän harrastamisen. Siitä se lähtee...

Vierailija
49/49 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, anaaliseksi on tärkeää kaikille sukupolville

Se on tärkeää kun sitä harrastamalla ei ole riskiä saada vahinkolapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi