Mistä jutellaan, kun nuori tuo tyttö- tai poikaystävän ekaa kertaa näytille?
Miten tehdä tilanteesta vähemmän kuumottava nuorille? Haluaisin olla rento ja lämmin, helposti lähestyttävä anoppikokelas, mutta todennäköisesti päädyn vain olemaan jotenkin nolo ja vaivautunut.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen mieheni vanhemmat alkoivat heti kättelyssä kysellä vamhemmistani kuten ammatti, sukujuuret, harrastukset, mökkitilanne. Pidin todella epäkohteliaana ja epäsopivana. Olisi pitänyt tajuta lopettaa deittailu siihen.
Tätä just meinasin sanoa!
Mun isoäiti alkoi arvottaa tyttäriään sen mukaan mikä ammatti miehellä oli... Varmaan arvaatte että tyttäristä suosikki oli se joka iski pikkukaupungin rikkaimman suvun vesan. Ja meitä lastenlapsia on aina kohdeltu aika eriarvoisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen mieheni vanhemmat alkoivat heti kättelyssä kysellä vamhemmistani kuten ammatti, sukujuuret, harrastukset, mökkitilanne. Pidin todella epäkohteliaana ja epäsopivana. Olisi pitänyt tajuta lopettaa deittailu siihen.
Tätä just meinasin sanoa!
Mun isoäiti alkoi arvottaa tyttäriään sen mukaan mikä ammatti miehellä oli... Varmaan arvaatte että tyttäristä suosikki oli se joka iski pikkukaupungin rikkaimman suvun vesan. Ja meitä lastenlapsia on aina kohdeltu aika eriarvoisina.
Järjestys pitää olla
Hei kiitos ihan hirveesti näistä! En nyt sano, että teistä erityisesti apua olisi ollut, mutta ainakin tiedän, että paljon huonomminkin voisi mennä. :D En ajatellut puhua ehkäisystä enkä anaaliseksistä, en uskonnosta enkä politiikasta. Meillä on kyllä yleensä tapana yrittää myydä käytettyjä autoja kaikille vieraille, joten se riski on olemassa.
Ehkä mä tästä selviän. Ihan kiva idea, että pyytäisi nuoria tekemään yhdessä jotain, jos se sillä kohtaa tuntuisi luontevalta. Itse jotain puuhailemalla ainakin välttyy kiusalliselta tunnelmalta, kun kaikki yrittää keksiä jotain sanottavaa.
Hyvä pointti sekin, että jos ei mitään kysy, vieraalle tulee sellainen olo, että kiinnostiko sitä edes.
Missä kunnossa on tissit, perse ja tussu. Mielellään myös olisi hyvä jos näyttäisi ihan käytännössä
Olkaa normaaleja ihmisiä kuin kuuluisi perheeseen. Käyttäytykää ja olkaa niin kuin olette perheen kesken. Miksi asiasta pitäisi tehdä numero ja leikkiä jotain muta, kuin mitä teidän arkenne kotona on?
Vierailija kirjoitti:
Hei kiitos ihan hirveesti näistä! En nyt sano, että teistä erityisesti apua olisi ollut, mutta ainakin tiedän, että paljon huonomminkin voisi mennä. :D En ajatellut puhua ehkäisystä enkä anaaliseksistä, en uskonnosta enkä politiikasta. Meillä on kyllä yleensä tapana yrittää myydä käytettyjä autoja kaikille vieraille, joten se riski on olemassa.
Ehkä mä tästä selviän. Ihan kiva idea, että pyytäisi nuoria tekemään yhdessä jotain, jos se sillä kohtaa tuntuisi luontevalta. Itse jotain puuhailemalla ainakin välttyy kiusalliselta tunnelmalta, kun kaikki yrittää keksiä jotain sanottavaa.
Hyvä pointti sekin, että jos ei mitään kysy, vieraalle tulee sellainen olo, että kiinnostiko sitä edes.
Hei, anaaliseksi on tärkeää kaikille sukupolville
Seksistä kannattaa puhua aina. Voit kertoa vaikka miten itse aloitit sukupuolielämän harrastamisen. Siitä se lähtee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, anaaliseksi on tärkeää kaikille sukupolville
Se on tärkeää kun sitä harrastamalla ei ole riskiä saada vahinkolapsia.
Sitten isäntä vie miniän takahuoneeseen ja naksauttaa pari kertaa :)