Venäläiset ostivat 4000 neliön kiinteistön muutaman kilometrin etäisyydellä varuskunnasta Kankaanpäässä
Yli sadan huoneen ja 40 vessan ja kylpyhuoneen rakennuskokonaisuus sisältää myös oman ruumishuoneen ja suurtalouskeittiön.
https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000009144203.html
Kommentit (64)
Suomella on täyspaska eduskunta ja siihen päälle rikollisen vääräuskoinen hallitus.
No ei sellaisesta selviä mustelmilla. Siihen voi jopa kuolla.
Kohta taas esitellään karttaa venäläisten maa/kiinetistökaupoista Suomessa. Nämä vilahtelee ip-lehdissä tämän tästä.
Onko Kankaanpään kaupunki myyjäosapuolena vai kenen omistuksessa vanhainkoti on ollut?
Vierailija kirjoitti:
On hauskaa että te valitatte muutamasta kiinteistöstä kun samaan aikaan myytte meidän koko valtion maailmalle. Koittakaas nyt päättää mitä haluatte. Olette ihan sekaisin.
Juuri näin, lampaat ovat ihan sekaisin... Samaiset ihmiset kutsuivat minua "putinistiksi" kun sanoin että olen vain lojaali OMALLE maalleni... Olen reservin kersantti merivoimissa.
Vierailija kirjoitti:
On hauskaa että te valitatte muutamasta kiinteistöstä kun samaan aikaan myytte meidän koko valtion maailmalle. Koittakaas nyt päättää mitä haluatte. Olette ihan sekaisin.
Mitä sä oikeen selität?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä oikeen selität?
Ai lammas ei edes tätä tiedosta. Ok
Kaksi vuotta sitten kaupunki myi sen 5000 eurolla eräälle Semion Trunoville, nytkö taas uudet omistajat?
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä! Kuka on noin tyhmä tai epäisänmaallinen?
Se, joka käärii ruplat hihaansa ja syyttää muita russofobiasta mutta vaatii tarpeen tullen muita puolustamaan hänen henkeään ja omaisuuttaan.
Suomi, hölmöläisten Hölmölä.
Universumin sinisilmäisin ja hyväuskoisin pölkkypääkansa,typerät tsuhnat.
Tästä tullaan maksaamaan hirvittävä hinta siinä vaihessa, kun Venäjä aktivoi nukkuvat illegaalinsa ja desanttinsa sekä aloittaa operaationsa Suomea vastaan.
Tämä hetki ei välttämättä ole edes kaukana.
Saatanan typerykset!!!
Miksei kunta käyttänyt etuosto-oikeuttaan?
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä! Kuka on noin tyhmä tai epäisänmaallinen?
Perussuomalaiset.
Miten Suomeen ei saada lakia, joka kieltää maan myymisen muille kuin sen kansalaisille ja maassa pysyvästi oleskeleville? Näin tämä on isossa osassa maailmaa.
Siis mitä? Oletin, että nämä venäläiskaupat olisivat nyt ainakin jäissä hetken aikaa.
Myyntikielto venäläisille. Suomalainen ei saa ostaa maata/kiinteistöjä Venäjältä (ei sillä, että moni haluaisikaan) niin sama toisinpäin!
Se on hyvä tukikohtana, muutama suomalainen vanhus sinne asumaan silmänlumeeksi niin kukaan ei enää katso päinkään koko rakennusta. Aika ovelia nuo venäläiset, nerokkaita suorastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, lampaat ovat ihan sekaisin... Samaiset ihmiset kutsuivat minua "putinistiksi" kun sanoin että olen vain lojaali OMALLE maalleni... Olen reservin kersantti merivoimissa.
HIhi, merivoimien kersantti vauvapalstalla.
Ihan sairasta. En jaksa enää edes hämmästyä. Miten v itussa tämä on edes mahdollista.
Sama henkilö laittanut melkein jokaisen vastauksen ekalla sivulla.
Tuollaiset vanhat rakennukset olisi parempi vaikka purkaa koko Suomesta kuin myydä ry zz ille!!!