Kaaduin portaissa ja tuli vaan pieni n. 5cm naarmu takaraivoon (sen mitä peilin kautta näen) nyt kuitenkin näen vasemmalla silmällä kaiken kahtena, onko turhaa mennä päivystykseen?
Olen selvinpäin. Ei huimaa enää. Aluksi vasen jalka ei ottanut tukea kunnolla vaan kaiteen avulla nousin kotiin. Ei ole huono olo. Näen kuitenkin vasemmalla silmällä kaiken osittain kahtena, kun peitän oikean, enkä siristä silmää.
Vaikea selittää, mutta vieressä sellainen "läpinäkyvä" kaksoiskuva siitä mihin katson. En tiedä uskallanko nukahtaa yksin? Olen perusterve 31v nainen. Ainoa lääke mitä on ollut pitkään aikaan on rautalääke anemiaan. Nyt olin kuitenkin juuri paria tuntia tapahtumaa ennen syönyt.
Kommentit (29)
ei päivystyksessä ole hoitajia. ne ovat saikulla nostamassa korotettua palkkaa
Vierailija kirjoitti:
Kommootioseurannalle lienee on tarvetta.
Näin on, voi kommunismi muuten iskeä, paha tauti!
Konservatiivi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommootioseurannalle lienee on tarvetta.
Näin on, voi kommunismi muuten iskeä, paha tauti!
Kannattaa vaikka googlettaa jos ei ymmärrä mitä sana "kommootio" tarkoittaa.
Kuulostaa aivovammalta, menisin käymään päivystyksessä:
Kyllä kun olet noin nuori ehkä vielä pääset kuvaukseen jos olisit eläkeikäinen ei kuvaukseen ehkä pääsisi kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kun olet noin nuori ehkä vielä pääset kuvaukseen jos olisit eläkeikäinen ei kuvaukseen ehkä pääsisi kokemusta on.
Mun kokemuksen mukaan iäkkäilläkin vanhuksilla pää kuvataan, jos on pään vamma ja jotain neurologista poikkeavaa, kuten tässä ap:llä kaksoiskuvat ja toisen puolen raajan oire.
Vierailija kirjoitti:
Soita 112 ja tilaa ambulanssi kyyti lääkäriin.
Ei ota ambulanssi kyytiin!
Aivotärähdys voi aiheuttaa väsymystä ja pahoinvointia, mutta se ei aiheuta kaksoiskuvia. Nyt on kysymys jostain vakavammasta.