Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku tilannut Color4care -verkkokaupasta?

Vierailija
18.10.2022 |

Kokemuksia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on ns. palvelu jolla voi ns. hyvittää maailman rassistisuutta. Rahat menevät vain ja ainoastaan ylläpitäjän omiin taskuihin.

Tyhmät pääsee eroon rahoistaan

Vierailija
2/17 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh?

Siis tuo hoitajan tukisukkia yms hoitoalan tarviketta ja vaatetta myyvä verkkokauppa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/17 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useamman kerran ongelmitta. Tilaan varmaan jatkossakin.

Vierailija
5/17 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jotain dokumenttia esittää, että on huijaus? Olen monta kertaa kans käynyt sivuilla, mutta en ole tilannut koskaan.

Tukisukkia saa kyl muualtakin, ettei kannata riskeerata. Esim. Sairashuoneesta, josta itse olen tilannut.

Vierailija
6/17 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut tavaraa. Hoitajan kynätaskut oli kyllä huonoja. Oli ne kyllä halpojakin.

Vierailija
7/17 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kuukausi sitten tukisukat, eikä ole mitään kuulunut. Laitoin sähköpostia, niin tuli vastaus että emme palvele suomen kielellä . Kirjoitin saman englanniksi, vaan eipä ole vieläkään vastattu. Rahat meni. Huijausfirma on 🤢

Vierailija
8/17 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perseestä koko firma, myydään Suomeen mutta oalvelua ei saa Suomeksi. Ilmoitan kuluttajasuoja asiamiehelle!!

Vierailija
9/17 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut ja hyvin tuli!

Vierailija
10/17 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät tilasin. Meni ok.

Vierailija
11/17 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin tilaamanti kengät, mutta palautusvahvistusta ei tullut ja jouduin maksamaan laskun, ettei tulisi muitutusmaksua eli he eivät ilmoittaneet Klarnalle palautuksestani, jotta lasku olisi muutettu.

Kun aloin tosissaan selvittelemään asiaa, niin vastattiin, että palvelu vain ruotsiksi tai englanniksi, mutta onneksi on googlekääntäjä :)

Sain rahat takaisin, mutta vasta kun uhittelin, että olen tarkistanut omapostista, että he ovat saaneet palautukseni, joten onneksi oli omapostisovellus :)

Jäi huono maku tästä firmasta.

Vierailija
12/17 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tilata työhousuja, kun oli 20% ale. Maksu suorituksen aikana tuli jokin virhe ja jouduin aloittamaan alusta. Samojen housujen hinta olikin kallistunut. Kolmannella kerralla suutuin ja luovutin. En aio tilata ko. firmasta - muitakin vaihtoehtoja löytyy🤗

Vierailija
13/17 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä firma vaikuttaa olevan pahemman luokan huijaus. Useiden satojen eurojen tilaus maksettiin, mutta mitään ei kuulunut.

Ilmeisesti muillakin on samantyyppisiä kokemuksia.

Vierailija
14/17 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin parit kengät sieltä, hyvin meni kaikki.

Vierailija
15/17 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja katsokaaka esim. facebook-sivuilta ihmisten kokemuksia tästä firmasta. Huijattujen lista on todella pitkä. Hyvin systemaattista rikollista toimintaa. Tai trustpilot-arviointisivustolta. Suurin osa asiakkaista vaikuttaa tulleen huijatuksi, myös muista maista.

Vierailija
16/17 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pari työpaitaa 1,5kk sitten, maksoin tilauksen verkkopankissa. Tuotteita ei ole kuulunut eikä asiakaspalveluun lähetettyihin sähköposteihin ole vastattu. Luulin että olisi ns kunnon verkkokauppa, mutta eipä näköjään ole. Tulin tänne kirjoittamaan siksi että muut tietäisivät varoa tätä firmaa ja sana leviäisi että on huijaripuoti. 

Vierailija
17/17 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi. Itse tilannut kolmesti. Minulla on kaikki mennyt aina hyvin ja olen ollut tosi tyytyväinen. Pidän varsinkin kengistä, joita minulla on eri väreissä. Aion kyllä tilata jatkossakin.