Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienikokoisten naisten syöminen

Krisse97
18.10.2022 |

Olen 25v nainen ja 155cm pitkä. Painoni on tällä hetkellä 66 ja yritän saada sitä tippumaan hiljalleen alemmaksi. Haluaisin kuulla miten te muut pienikokoiset naiset syötte? Entä miten olette pitäneet kilot loitolla elämässä? Kiitos kommenteista:)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään kokoisia naisia saa syödä!

Vierailija
22/29 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön vain isojen naisten kinkkuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet annokset ja harvoin.

Vierailija
24/29 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen hikiliikunta, pienemmät ateriat, selkeä ateriarytmi, ei herkkuja joka päivä. Kaikkea saa syödä kohtuudella (jos syön pizzaa syön vain 1/2 jne). Pituus 157cm, paino 56 kg, ikä 55v. Muutaman kilon yritän karistaa pois. Ihannepaino on 53-55kg.

Vierailija
25/29 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm, 57 kg, koko 36. Aamulla iso jogurtti hedelmien tai pähkinöiden kera, jos olen syönyt liian vähän edellisenä iltana lisäksi pala tai kaksi leipää. Lounas yleensä nouto tai itsetehty mukana tuotu salaatti , jossa riittävästi proteiinia (kala, kanamuna jne), ja pari siivua leipää. Välipalat hedelmiä. Illalla hyvin vaihtelevasti joko kohtalainen annos jotain kotonatehtyä ruokaa tai jos en kerkeä/jaksa laittaa, jälleen leipää kunnollisten päällysteiden kanssa ml. vihannekset tai esim. dippilautanen. Paino putosi 15 kg kun lopetin mirtazapiinin ja SSRI lääkityksen, ja makean ja hiilihydraattienhimo putosi huomattavasti. Aiemmin kotiruoka oli esim iso lautasellinen pastaa ja söin makeaa en päivittäin mutta useamman kerran viikossa. Myös jogurtit olivat silloin makeita. Liikun suht säännöllisesti, mutta lähinnä voimatyyppistä, ei mitään tuntien hikilenkkejä. Jonkun verran hyötyliikuntaa.

Vierailija
26/29 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö pienikokoisiakaan naisia.

Vierailija
27/29 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näsäviisautta vai nokkelaa oli tuo?

Vierailija
28/29 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsuosittu mielipiteeni: kannattaa liikkua ja paljon. Syön ihan perusterveellisesti (aamupalaksi jugurtti ja vähän pähkinöitä, lounaaksi esim salaatti tai kasviskeitto ja leipä, lautasmalli illalla ja iltapalaksi reilu annos jugurttia/raejuustoa, hedelmiä ja ruisleipä). Välillä herkuttelen ja/tai juon viiniä, n kerran viikkoon. Olen kuitenkin 20 vuotta liikkunut reippaasti juosten, kävellen, joogaten, kausittain salilla. Viitisen tuntia viikkoon tai yli riittää pitämään kunnossa. Vaikka on kaksi lasta ja raskauskiloja tuli molemmista, olen nyt 39 vuotiaana hyvässä normaalipainossa 159/59. Näytän sopusuhtaiselta ja voin hyvin.

Perusaineenvaihdunta on lyhyellä pieni, joten riittävä liike voi olla olennaisempaa kuin pitkällä. Kaikki lihasmassa on avuksi energianpoltossa.

Ja nukkuminen on olennaista myös. Väsyneenä hormonit on sekaisin ja pääkään ei tee fiksuja valintoja.

Apua miten vähän kuuloiselta tuo sinun päivittäinen ruokasi kuulostaa! Olen itse 40+, minulla on useampi lapsi ja 157/47 - syön kyllä ainakin kuvauksesi perusteella paljon enemmän kuin sinä ja painan silti n 10 kg vähemmän. Liikun ja urheilen myös paljon, mutta samoissa mitoissa olin esim korona-ajan kun liikuntaharrastukset olivat tauolla. Syön aamulla isohkon aamupalan, lounas työpaikalla ihan normaalia ruokaa (olen tosin kasvissyöjä) salaatteineen ja jälkiruokineen, välipalalla yleensä pieni määrä jotain makeaa ja sitten päivällinen, esim jokin kasvispasta. Iltapallala leipää/puuroa tms. Alkoholia ja suklaata ym yleensä viikonloppuisin. Liikun/urheilen 3-4 krt viikko. Olen ollut teini-iästä lähtien suunnilleen samoissa mitoissa, raskauksia lukuunottamatta, mutta silloinkin taisi tulla vain noin 10 kg jotka lähtivät muutamassa kuukaudessa imettämisen aikana. 

En näe kyllä suurta eroa kuvatussa ruokamäärässä itse, syön vain mieluummin iltapainoisesti kuin aamulla eikä päivään kuulu välipalaa kuin poikkeuksellisesti. Nälkä ei ole, joten miksi söisi enemmän ja lihoisi?

Oma kroppani ei myöskään tykkää suuresta määrästä hiilihydraattia, jollain on toisin.

Vierailija
29/29 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näsäviisautta vai nokkelaa oli tuo?

Kyllä se oli vastaus siihen, mitä Ap kysyi.

- sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi