Vapaapäivä. Laiskistuttaa ja väsyttää. Hyvää ja helppoa ruokaa toivoisi. Mitä ruokaa tekisit?
En ymmärrä tätä väsymystä. En jaksaisi edes kauppaan lähteä, yritän kuitenkin kohta.
Mitä ostaisi, mitä ihanaa hyvää ja helppoa ruokaa tekisi? :)
Kommentit (22)
Kasvismunakas. Tortillapohjalle pizza?
Spagettia ja jauhelihakastiketta. Varsinaista lohturuokaa. Keitä spagetti. Kuullota sipuli ja paista jauheliha pannulla. Lisää kermaa ja anna hautua parisenkymmentä minuuttia. Tarkista happamuus sitruunamehulla.
Lisään voi heittää myös tomaattisosetta tai -pyrettä, ja tietty kasviksia, jos haluaa edes vähän terveellisempää.
Ai ai, munkin alkoi tehdä tuota mieli.
Vierailija kirjoitti:
Itse tehtyä pizzaa
Älyttömän vaivalloista!
Vierailija kirjoitti:
Spagettia ja jauhelihakastiketta. Varsinaista lohturuokaa. Keitä spagetti. Kuullota sipuli ja paista jauheliha pannulla. Lisää kermaa ja anna hautua parisenkymmentä minuuttia. Tarkista happamuus sitruunamehulla.
Lisään voi heittää myös tomaattisosetta tai -pyrettä, ja tietty kasviksia, jos haluaa edes vähän terveellisempää.
Ai ai, munkin alkoi tehdä tuota mieli.
Tämä on minunkin lohturuoka! Joskus teen tomaattisen jauhelihakastikkeen, joskus ruskean.
Olen kuitenkin niin usein tätä tehnyt juuri näinä päivinä, ettei tällä kertaa mene :D
Tuo peruna ja nakkikastike kuulosti tällä hetkellä ihanimmalta. Itseasiassa perunat ja nakit löytyy kaapistakin sattumoisin. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Perunoita ja nakkikastiketta.
Mun herkkuruoka :)
Se vaan on niin hyvää.......
Spabolo on täälläkin se ruoka, jota tehdään aina kun ei muuta keksi.
Pikavaihtoehto on yleensä lämpimät voileivät. Silleen yksinkertaisesti. Leipää, kinkkua, juustoa.
Klassikko: Sitä sun Tätä. Eli makkaraperunat. Lenkinpaloja ja ranuja ja päälle klassiset grillimausteet.
Ah niin terveellistä ja ravitsevaa.
Vauvapalstan arkiruoka. Ainojäätelöä ja sipsejä.
Vierailija kirjoitti:
Riisipuuro on tosi hyvää
Nyt tuli tämä viesti kyllä oikeaan aikaan . Muistin tästä, että pitää käyttää maito pois, meenkin heti laittamaan puuron tulemaan.
Beef Wellington ja Scotch Eggs.
Alkuruuaksi vaikkapa Gorgonzola-keitto.
Kiilaruuaksi Apfelstrudel kermavaahdolla.
Helppoa ja yksinkertaista.
Tein perunoita ja nakkikastiketta, oli kyllä hyvää ja nyt on vatsa täynnä! Kiitos palsta. :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunoita ja nakkikastiketta.
Mun herkkuruoka :)
Se vaan on niin hyvää.......
Jakaisitko meille muillekkin reseptin herkullisesta nakkikastikkeestasi, kiitos! :)
Pestopastan