Onko aivoissani jokin vikana? Opiskelu on kuluttavaa enkä jaksa montaa tuntia putkeen.
Minulle opiskelu vain on jossain vaiheessa todella vastenmielistä. Väsyn ihan kunnolla.
Esim tänään yritin taas opiskella ja oikein innostuneesti luin ja kirjoitin, kertasin oppimaani ja uusia termejä. Se oli mielenkiintoista ja minulla oli päämäärä kuinka paljon luen teoriaa.
Sitten kahden kolmen tunnin päästä meni täysin mehut vaikka pidin pieniä taukoja välissä.
En todellakaan päässyt tavoitteeseen.
Yritän kohta taas uudelleen, kaupassakin pitäisi jaksaa käydä, tehdä ruokaa jne. Normaalit asiat uuvuttavat.
En vain jaksa enempää. Päätä alkaa särkemään, silmälasitkin on ja näöntarkastus tehty kyllä, kaikki ok. Silti alan voimaan pahoin enkä jaksa enempää, pakko mennä lepäämään.
Helvetti miten ärsyttävää. Haluan olla hyvä ja tietää mutta kun en vain kertakaikkiaan jaksa käyttää aivonystyröitäni tarpeeksi.
Olenko vain erityisen tyhmä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mun kämppis aikoinaan luki ylppäreihin monta tuntia päivässä liki koko lukuloman ajan. En tajua miten se pystyi siihen ja mitä se edes luki niin paljon. Minä ite en lukenut joka päivä ja jos luinkin, niin muutaman tunnin vaan. Kirjoitin E:n, kämppis M:n. Ei se määrä vaan laatu :D
Yhdenkö aineen vain kirjoititte?
Jos mielessäsi on käynyt esim. ADHD niin ei siltä kuulosta. Itsellä diagnosoitu se ja pystyn opiskelemaan 10-15 minuuttia ja senkin ehkä kerran kuukaudessa..
Niin ja sitä on myös tottunut lapsena siihen koulurutiiniin, kun sitä on monta vuotta joka päivä takana. aikuisena pitää vaihtaa moodia töistä ja lapsenhoidosta ym velvollisuuksista opiskeluun.