Joditabletit hamstrattu loppuun
Eikö ne älykääpiöt tajua ettei yksi ihminen tarvitse 10 purkkia joditabuja kuten ei 10 pakettia vessapaperiakaan?
Kommentit (102)
Jätkät ilman? Olisit käynyt ostamassa viikko sitten tai jo aikaisemmin. Oma vikasi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että niitä on ostettu enemmän kuin yksi purkki/perhe? Minä ostin meidän perheen lapsille jodipurkin, 10 kpl, viikko sitten ja se riittää hyvin.
Kyllähän sen nyt tietää että sellaisiakin on joilta paniikissa katoaa kaikki järki ja maailmanlopun pelossa mennään kaikki-mulle-nyt-tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Jätkät ilman? Olisit käynyt ostamassa viikko sitten tai jo aikaisemmin. Oma vikasi.
Outoja oletuksia taas muutamiakin tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että niitä on ostettu enemmän kuin yksi purkki/perhe? Minä ostin meidän perheen lapsille jodipurkin, 10 kpl, viikko sitten ja se riittää hyvin.
Kyllähän sen nyt tietää että sellaisiakin on joilta paniikissa katoaa kaikki järki ja maailmanlopun pelossa mennään kaikki-mulle-nyt-tyylillä.
Rahalla nekin ostokset on maksettu.
Hamstraajat näköjään täällä heti peppukipeinä vttuilemassa :D
nää on näitä lampaita ketkä hakivat wc paperia kun korona tuli:DDD älä huoli ap, kukaan ei ymmärrä heidän logiikkaansa, ovat ihan kujalla:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoja oletuksia taas muutamiakin tässä.
No jos sinulla on ikioma jodipurkki, niin miksi vollotat asiasta?
Ap on peppukipeä. Kirkkonummen apteekissa on tabletteja hyllyssä.
Vierailija kirjoitti:
Hamstraajat näköjään täällä heti peppukipeinä vttuilemassa :D
Menehän leikkimään ulos kavereiden kanssa, hus hus!
Niin. Ei se ole ostajan vika, jos joku pakkaa monipakkaukseen, joka on tarkoitettu kokonaiselle taloyhtiölle. Joku vielä myy ne karkkipussi -koossa. Toivottavasti iäkkäät eivät ala rouskuttaa niitä, jos tulee joku uutinen.
Ainoastaan suomessa voi olla joditableteista pula, niinkuin paperimaskeista oli taannoin. Jodia saa bulkkitavarana tonneittain merilevästä helposti.
No voi hyvä tavaton sentään. Miten tästä eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Koska apteekit kertoi uutisissa myyneensä loppuun yksityishenkilöille jopa 100 kpl purkit. Harvalla on niin isoa perhettä.
Ostin jo keväällä. En tajua niitä ketkä ostavat 100 kpl purkkeja tai monta 10kpl purkkia, kun joditabletteja tarvitaan yksi per henkilö.
Ilmoitan poliisille Jos näen että jossain myydään nyt näitä hamstrattuja tabletteja, yritetään hyötyä muiden "hädästä"
Oksettavaa!
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Lapset ovat teinejä, mutta me vanhemmat olemme jo yli nelikymppisiä. Yksi purkillinen riittää. Ostin meille jodin jo keväällä.
Suomessa on työvoimapula ja samaan aikaan satoja tuhansia työttömiä. Suomi logistiikan ja johtamisen ihmemaa jossa paremminvoivat tapaa toisiaan slusheissa ja antaa toisilleen ultralöysällä velkarahalla rahoitettuja rahakkaita huuhaahommia.
Vierailija kirjoitti:
Ostin jo keväällä. En tajua niitä ketkä ostavat 100 kpl purkkeja tai monta 10kpl purkkia, kun joditabletteja tarvitaan yksi per henkilö.
Ilmoitan poliisille Jos näen että jossain myydään nyt näitä hamstrattuja tabletteja, yritetään hyötyä muiden "hädästä"
Oksettavaa!
En yleensäkään ymmärrä tuota 100 kpl purkkia, kenelle se on tarkoitettu? Ei ainakaan perheille. Ei sellaista määrää tarvitsisi edes apteekissa myydä kenellekään, joten miksi ihmeessä sellainen purkkikoko on ollut myynnissä??
jodi tapletit on huijausta tiesitkö että ydin voimalat säteilee jodia. nyt tiesit. ite en söis pilleriäkään
Se pienin purkki maksoi n. 15 €. En usko, että joku on viitsinyt kahmia niitä useita purkkeja, kalliiksihan se olisi tullut.