Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt myönnän, että tarvitsen teitä todella!

Vierailija
02.11.2006 |

Viisi vuotta sitten rupesin seurustelemaan työkaverini kanssa, suhteemme kehittyi nopeasti ja rakstuimme toisiimme syvästi. Työpaikallamme oli eräs nainen jonka tiesin myös olevan kiinnostunut miehetäni.

Minä sain hyvän työtarjouksen toisesta firmasta ja hyväksyin tarjouksen.

Muutimme mieheni kanssa yhteen ja kaksi vuotta myöemmin syntyi ihana tyttäremme, menimme naimisiin vuosi sitten ja olemme onnellisia sekä puhuneet toisen lapsen hankkimisesta.

Kaikki on suhteessamme paremmin kuin voisi kuvitella.

Tänään mieheni tuli töistä ja kertoi, että tämä nainen minun entisestä ja mieheni nykyisestä työpaikasta on muuttamassa toiselle puolelle Suomea, nainen on sinkku. Minä huokaisin mielessäni, vaikka täysin luotankin mieheeni, mutta ennenkun sain mitään suustani jatkoi mies, että nainen on jo noin puolivuotta sitten pyytänyt miestäni lahjoittamaan spermaansa naisen hedelmöitykseen, nainen ei siis halua maata mieheni kanssa vaan vain hänen spermansa. Ja nyt kun nainen on päättänyt muuttaa pois tältä paikkakunnalta, niin mieheni on luvannut suostua tälle naiselle. Nainen on sanonut, ettei halua mieheltäni mitään muuta kuin sperman, ja tavallaan kyseseessä olisi tuntematon luovuttaja vaikka nainen mieheni tunteekin. Minulle hän ei ole aikaisemmin puhunut tästä mitään.

Olen erittäin surullinen ja hämmentynyt tilanteesta, enkä oikein pystynyt sanomaan miehelleni mitään. Hän lähti melkein heti keskustelun tai lähinnä kertomansa jälkeen yhden yön työmatkalle, ja sanoi minulle vielä lähtissää, että tahtoi kertoa nimen omaan nyt, että minulla olisi aikaa miettiä ja sulatella asiaa, vaikkakin on jo päätöksensä tehnyt.

En todella tiedä mitä minun nyt tulisi ajatella, en todellakaan tahdo, että miehelläni on lapsia muiden kuin minun kanssani... todella hämmentynyt olo..

Kaipaisin nyt mielipiteitänne tässä asiassa ja lohdullisia sanoja.

Kiitos kun sain jonnekkin purkaa, koska kenellekkään muulle en osaa asiasta puhua..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero olisi ihan vakavissaan mielessä jos mies tekisi noin.

Vierailija
2/3 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tämän omasta kokemuksesta. miehesi voi toki luovuttaa spermaansa ja tälle naiselle voidaan hoitoja luovutetulla spermalla tehdä, mutta tuskin osuu juuri miehesi sperma tälle naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitäpä sanoisitte jos sattuisi vastaavasti omalle kohdalle?

Ja kysymykseen miksi kirjoitin tämän vastaus on, että ajattelin sen näin olevan kiinnostavampi ja tunteita herättävämpi... no ilmeisesti ei ollut..

no mutta kertokaahan nyt mielipiteitänne..

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan