Te, joiden mies lähestyi teitä vastaeronneena ja tunsitte ennestään, miten hän lähestyi?
Kommentit (9)
Siellä taas joku nainen spekuloi niin että pää höyryää ja kuvittelee että nettifoorumilla voidaan tuntemattomien toimesta muistella jotain tuntemattomien random kokemuksia ja analysoida mitä jonkun tuntemattoman miehen päässä liikkuu. 😂
Nainen on universumin hömelöin olento.
Juokse, ihan oikeasti. Minä tein virheen, että lähdin suhteeseen vastaeronneen miehen kanssa. Hän vakuutteli, että ero on jo käsitelty ja hän kyllä tietää mitä haluaa jne. Alku olikin ihanaa, mutta jossain kohtaa kävikin ilmi, ettei hän todellakaan tiennyt, mitä haluaa ja jätti minut todella tylysti vähän vajaan vuoden seurustelun jälkeen sen takia, kun ei ollut aiemmin tajunnut, mitä oikeasti haluaa elämältä eron jälkeen. En sano olleeni varsinaisesti laastari ja uskon, että hänen tunteet minua kohtaan oli todellisia, mutta hän ei vaan tiennytkään, että haluaako sellaista elämää, mitä olisi minun kanssani saanut.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että on joku yksi tietty tapa, jolla kaikki sen tekevät?
Ei, vaan että onko kohtaamani tapa sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Juokse, ihan oikeasti. Minä tein virheen, että lähdin suhteeseen vastaeronneen miehen kanssa. Hän vakuutteli, että ero on jo käsitelty ja hän kyllä tietää mitä haluaa jne. Alku olikin ihanaa, mutta jossain kohtaa kävikin ilmi, ettei hän todellakaan tiennyt, mitä haluaa ja jätti minut todella tylysti vähän vajaan vuoden seurustelun jälkeen sen takia, kun ei ollut aiemmin tajunnut, mitä oikeasti haluaa elämältä eron jälkeen. En sano olleeni varsinaisesti laastari ja uskon, että hänen tunteet minua kohtaan oli todellisia, mutta hän ei vaan tiennytkään, että haluaako sellaista elämää, mitä olisi minun kanssani saanut.
Niin, koska sinun kokemuksesi on se ainoa mahdollinen ja tämän sinun yhden kokemuksen perusteella kaikkien planeetan naisten pitää ehdottomasti olettaa että heille käy aina täsmälleen samalla tavalla koska kaikki ihmiset ja kaikki tilanteet ovat täsmällleen samanlaisia ja kaikkien elämä on peilikuva toisistaan.
Uskomatonta porukkaa tällä foorumilla pyörii. 😂
Vierailija kirjoitti:
En minäkään mitään vakavaa etsi ts en yllättyisi, jos käy ihan mitä tahansa. Toki vakavaa saa tulla, jos se siltä tuntuisikin.
Haluaisitko kuvailla miten tilanne alkoi?
Naisten pohdiskelut ja ylianalysoinnit ovat kyllä uskomattoman huvittavia.
Hän pukeutui itse poimituista orvokeista tekemäänsä jumpsuit-pukuun ja teki mitä mainioimman helikopterin samalla silmää iskien. Jotenkin tiesin heti, että tässä nyt se tapahtuu.
Meinaatko että on joku yksi tietty tapa, jolla kaikki sen tekevät?