Milloin ja kenen kanssa olit viimeksi yhdynnässä?
Milloin ja kenen kanssa olit viimeksi yhdynnässä?
Kommentit (208)
Eilen ja kyseessä upea ns. julkkisnainen. Oli jonkinlaista säpinää jo aiemminkin mutta hän oli silloin vielä yhdistettynä julkkismieheensä. Olen onnellinen.
No, oli! Vaikkei sauna ollut vielä edes lämmin. Naidessa tuli hiki... Nuolemisesta kostuu lisäksi
Vierailija kirjoitti:
No, oli! Vaikkei sauna ollut vielä edes lämmin. Naidessa tuli hiki... Nuolemisesta kostuu lisäksi
Ihanan hikinen tunnelma saunassa jo valmiiksi, siitä ihanaan suuseksiin ja yhteiseen suihkuun. Pesemme toisemme
N63
Eilen aamulla, sängyssä mieheni kanssa. Piti olla ihan hiljaa ettei yövieraat ja lapset kuule.
Nyt taas odotan miestä asioilta kotiin sen toivossa, että saan hänet houkuteltua rakasteluun. Joulu on rakastamisen aikaa!
Tänä aamuna eli jouluaattona. Teinit nukkui vielä, mies oli noussut jo aiemmin mut tuli viereen. Ensin hiveli toista nänniä ja klitorista, sit olinkin jo valmis, ensin lähärissä vähän vinottain, sitten minä päällä kaikenlaisilla kivoilla mausteilla. Mies sanoi, että tällä pärjääkin joulun yli, minä että nälkä kasvaa syödessä.
14.12. uuden naisystäväni kanssa.
Joku heppu baarin vessassa pari vuotta sitten.
m55
Sinun kanssa, etkö muista jeeveli.
Syksyllä, mutta en muista tarkempaa päivää. Yhden illan juttu 19-vuotiaan, vähän ujon, mutta aivan ihastuttavan abiturientti-neitokaisen kanssa. Käytiin treffeillä ja tultiin hyvin juttuun. Mentiin mun luo ja harrastettiin seksiä pari tuntia putkeen. Suurimman osan ajasta tyydytin häntä käsillä tai suulla, ja pari kertaa yritin penetraatiota, mutta koska neiti oli kovin tiukka niin sain lähinnä muutaman kerran terskan ujutettua kumin kanssa sisään, joten mielestäni se kuitenkin lasketaan. :)
Tyttö tykkäsi kovasti ja oli vähän epävarma, että sainko hänestä nautintoa, mutta vakuutin, että todellakin suurin nautinto on jo itsessään se, että tässä iässä pääsee treffeille ja sänkyyn sellaisen naisen kanssa.
M40
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä, mutta en muista tarkempaa päivää. Yhden illan juttu 19-vuotiaan, vähän ujon, mutta aivan ihastuttavan abiturientti-neitokaisen kanssa. Käytiin treffeillä ja tultiin hyvin juttuun. Mentiin mun luo ja harrastettiin seksiä pari tuntia putkeen. Suurimman osan ajasta tyydytin häntä käsillä tai suulla, ja pari kertaa yritin penetraatiota, mutta koska neiti oli kovin tiukka niin sain lähinnä muutaman kerran terskan ujutettua kumin kanssa sisään, joten mielestäni se kuitenkin lasketaan. :)
Tyttö tykkäsi kovasti ja oli vähän epävarma, että sainko hänestä nautintoa, mutta vakuutin, että todellakin suurin nautinto on jo itsessään se, että tässä iässä pääsee treffeille ja sänkyyn sellaisen naisen kanssa.
M40
Oman tyttäresi paras kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Oman tyttäresi paras kaveri.
Ei mulla ole tyttäriä. En ollut kuulemma edes vanhin, joka hänellä oli ollut, mutta huomaavaisin ja mukavin kyllä.
Naapurin lesken kanssa, kun vaimo ei halua enää seksi.
Leski on todella hyvä ottamaan suuhin ja takaapäin.
Jermu
Ihanan, silloin 21-vuotiaan rakastajattareni kanssa, kolmisen vuotta sitten!
Hän muutti sitten ulkomaille opiskelemaan ja kannustin häntä siihen vaikka tiedänkin, että tuskin koskaan enään näemme. Hänen tulevaisuutensa on minulle omaa elämääni tärkeämpi ja tekisin mitä tahansa vuokseen.
Nyt minulla on jäljellä enää rakkaat muistot yhteisistä hetkistämme. Olimme neljä vuotta salaa yhdessä, sillä rakkaani isä on minua vain vuoden vanhempi enkä usko, että hän olisi suhtautunut myötämielisesti seurusteluumme. Meillä oli hyvä olla yhdessä, enkä kaipaa enää ketään muuta elämääni, en kaikkien näiden yksinäisten vuosien jälkeenkään.
Olen onnellinen siitä, että sain tuntea tuon ihanan neitosen. Nyt vietän joulua yksin ketään muuta kaipaamatta ja kiitän ketjun aloittajaa, joka toi meidät taas yhteen ja kyynelen silmäkulmaani.
M59
Vierailija kirjoitti:
14.12. uuden naisystäväni kanssa.
1412 UUDEN naisystävän kanssa???
Terve, Vlad! Mitä Transsilvaniaan kuuluu nykyisin?
Vierailija kirjoitti:
Tänään pari tuntia sitten saunassa. Lauteilla oltiin mieheni kanssa. Istuin, hän seisoi
N62
Sait fantasiani heräämään.
Olisin halunnut eksyä sattumalta pukuhuoneen puolelle.
m37
Heinin kanssa muutama viikko sitten. Nyt hän työstää jo uutta.
Vierailija kirjoitti:
Joku heppu baarin vessassa pari vuotta sitten.
m55
Saatanan pervot!
Oliko kuuma?
M66