Mies, annatko naisen käyttää dildoa sinun kakkoseen?
Ajattelen naisena tasavertaisuuden nimissä. Mieheni haluaa kakkosta. Mutta ei tule kuuloonkaan, että häneen kakkoseen kokeillaan dildoa, jotta hän tietäisi miltä se tuntuu ja sattuu.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Tähän vastaa siis vain miehet, joille se on ok. Kun vain 17 vastausta ja takuulla useampi mies tämän luki.
Noinko suuri pettymys se oli kun miehet eivät vastanneetkaan toivotulla tavalla? Katsos kun maailma nyt joskus vaan on erilainen kuin mitä siellä omissa ajatuksissa on luullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän vastaa siis vain miehet, joille se on ok. Kun vain 17 vastausta ja takuulla useampi mies tämän luki.
Noinko suuri pettymys se oli kun miehet eivät vastanneetkaan toivotulla tavalla? Katsos kun maailma nyt joskus vaan on erilainen kuin mitä siellä omissa ajatuksissa on luullut.
Olisi kannattanut esittää kysymys toisin, jos vastaukset ei miellytä.
Seuraavalla kerralla sitten eri tavalla.
Minä en miehenä ymmärrä kakkoseen pökkimistä, naisen käsi, suu, pillu ja vaikka tissien väli, mutta peppureikä ei kiinnosta.
Sitten jos nainen sitä itse haluaisi ja saisi tyydytystä niin asia olisi eri. Eli en pyydä, en anna.
Antaisin, mutta vaimo ei innostu. Ei se kyllä innostu juuri mistään muustakaan.
Antaisin kyllä jos haluaisi mutta vaimolle on aivan turha edes vihjaista siihen suuntaan
Annan kyllä. Se tuntuu todella hyvältä kun on kunnolla täytettä takapuolessa, joka luo painetta eturauhaseen samalla kun otetaan suihin. Panossakin on hyvä, mutta koska tykkään enemmän sellaisista joissa ei ole jyrkkiä reunoja niin meinaavat luiskahtaa ulos. Ne mitkä pysyy sisällä on ikävä orgasmin jälkeen ottaa pois kun sulkijalihas kiristyy sen verran tiukaksi.
Sehän on vaatimuksena, sillä muuten siitä puuttuisi toinen puoli nautinnosta, sillä anaaliorgasmit ovat upeita. Siitä pidättäytyminen jonain homostamisena (heterosuhteessa, wtf?) on kuin ajaisi ikänsä karvalakkibemaria.
En. Sitä säästetään miesten saunailtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vai tasa-arvon nimissä. Oiskohan viisi vuotta kun kuulin tuon saman; saat heti kun otat ensin itse. Toiminnan miehenä tilasin saman tien strap-onin ja testattavaksi. En ole itse saanut vieläkään.
Enkä edes lisää strap-onia. Teki sen verran hyvää, että lisää ei tipu, koska seksiä käytetään tasa-arvoisesti vallan välineenä. Joskus saa sentään normaalia ykköstä, jos on ollut kiltisti kotona.
Täällä vähän sama juttu. Ehkä kerran olen saanut strapillä. Sen jälkeen aina ollut joku tekosyy miksei uudestaan. Ehkä syy on, että en anna sulle etkä sinäkään saa minulta.
Viimeksi eilen näin tein, yksin tosin.
M
Peräruiskeseksissä käytämme haaleata vettä, jota ruiskimme pyllistelemällä toistemme päälle. Teemme sen aina kylpyhuoneessa sattuneesta syystä.
Toisinaa kun vaimo ottaa suihin tai runkkaa työntelee sormea kakkoseen. En kaipaa sinne dildoa kun sormen pyörittely riittää vallan hyvin.
Voiko miehelläkin olla kakkonen? Mikä on sitten ykkönen?
Aloituksen asenne on outo että molempien täytyy tykätä jos toinen tykkää.
Mutta kyllä minua saisi mielelläänkin