kuinka monta kertaa olisit ilman orgasmia uuden kumppanin kanssa
ennen kuin toteaisit, että ette ole seksuaalisesti yhteensopivia?
Kommentit (9)
Ei tainnut 10 vuotta riittää. Mutta oli muuten kiva tyyppi niin ei haitannut. Mun ei ole helppoa saada orgasmeja sitä paitsi, en usko että olisi paremmin toiminut muidenkaan kanssa... joillekin jaetaan vaan huonommat kortit syntymässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut 10 vuotta riittää. Mutta oli muuten kiva tyyppi niin ei haitannut. Mun ei ole helppoa saada orgasmeja sitä paitsi, en usko että olisi paremmin toiminut muidenkaan kanssa... joillekin jaetaan vaan huonommat kortit syntymässä.
Kyllä se orgasmi riippuu myös kumppanista, elimen koosta, taidoista yms.
Jokainen voi opetella saamaan orgasmin, joten ei ole sinunkaan kohdallasi myöhäistä.
Itse en jaksaisi seksiä harrastaa jos en saisi orgasmia. En halua vain yksipuolisesti tyydyttää miestä.
No, minulla meni 20 vuotta oppia saamaan se mieheni kanssa ja nyt siis 10 vuotta saanut (en aina edelleenkään). Ja silti seksi oli hyvää ennen orgasmiakin.
Jos nyt uutta kumppania miettisin niin riippuisi paljonkin siitä minkälaista seksiä olisi ja siitä, että onko kumppanilla yritystä tyydyttää myös minua. Jos yritystä olisi ja ns. ongelma olisi minussa niin varmaan kauankin, mutta jos tyypin ainoa päämäärä olisi vain oma laukeaminen niin en kauan katsoisi.
Pari, kolme kertaa. Siinä ajassa saan kyllä suuseksillä jos miehessä potentiaalia seksi puolellakin. Nykyisen tapailukumppanin kanssa sain ekalla kerralla ja nykyään parasta seksiä ikinä.
Enpä osaa sanoa, mutta naiselle pitää aina kyllä orkut antaa. Ite en ihan helposti aina laukea.
Vierailija kirjoitti:
Pari, kolme kertaa. Siinä ajassa saan kyllä suuseksillä jos miehessä potentiaalia seksi puolellakin. Nykyisen tapailukumppanin kanssa sain ekalla kerralla ja nykyään parasta seksiä ikinä.
Oma kakkonen on aivan kiimassa joka kerta ja saa useamman orkun, ite laukean myös toisinaan.
Ei orgasmeja saada sellainen otetaan silloin kun halutaan. Taas täällä ruikutetaan että se on kumppanin vika kun itselle ei tule orgasmia. Asia puheeksi sen kumppanin kanssa ja vaikka ratsaille siitä ottamaan se orgasmi.
Riippuu täysin siitä, millainen helmi se ihminen olisi. Jos ihan oikeasti potentiaalia olisi niin hyvin pitkäänkin. Orgasmin pystyn saamaan yksin ja yhdessä ja jos jostain syystä en tämän uuden kumppanin kanssa ekoilla kerroilla saisi, niin ei muuta kuin rentoutumista ja avointa keskustelua aiheesta. Kyllä se sieltä tulisi.