Syökö täällä joku makaroonilaatikon ilman ketsuppia?
Kommentit (18)
Olen vetänyt Atriaa suoraan rasiasta. Siihen ei ketsuppia kaipaa...
En pidä ketsupista, joten en käytä sitä makaronilaatikon kanssakaan. Ketsuppi sopii vain ranskanperunoiden kanssa, etenkin jos sen sekoittaa majoneesiin.
Syön aina. Lapset tarvitsevat ketsuppia.
Minä syön aina. Laitan itse laatikon sekaan tomaattia, mikä mielestäni maistuu paremmalta kuin ketsuppi jälkikäteen lisättynä.
Vierailija kirjoitti:
Syön aina. Lapset tarvitsevat ketsuppia.
Haluaminen ja tarvitseminen on 2 eri asiaa. Ketsuppi ei ole välttämättömyys, jota elimistö tarvitsee kuten esim. vesi.
Siis voi mutta ei maistu. Toisenlainen makkara keitto onnistuu kun sinne pudottaa purkin tomaattimurskaa. Sitä ketsuppia taas krapulassa laitetaan paistetun kananmunan päälle ja maksalaatikkoon joka on paistinpannulla kypsennetty.Ketsuppi sotketaan sekaan ja syödään hartaasti. No uunimakkara HK uunissa 4 palaa viilto päälle juustoa ja sitten sinappi ketsuppi päälle kun otetaan uunista.
No niin Saarioinen pieni pitsa jauheliha lämmitetään hellästi kuumaksi niin että päälle on pilkottu paprikaa ja ruitattu ketsuppia.Ripottelu oreganolla.
valmismakaroonilaatikko on paskaa en syö, en edes humalassa
oikeasti makarooni laatikkoon pitää laittaa muna-maitoa jossa on suoll,aa ja mustapippuria ja vliin tomaattiviipaleita ja sitten lihaa ja makaroonia ja sisään sinihomejuustoa valio koska muut on paskaa
ja sitten päälle kunnolla juustoa
sitten uuniin niin kauan että on rapea kuori mutta kuitenkin pehmeä ja vetelä, ei saa tulla kovaksi se on paskaa se
Laitan jalapeno-majoneesia ketsupin sijaan.
Minä, en ole koskaan tykännyt ketsupista makaronilaatikon kanssa.
Syön Atrian makaronilaatikon kylmiltään.
Jos kyseessä on itse kunnolla tehty makaroonilaatikko, niin se ei kyllä ketsuppia kaipaa. Itse saatan joskus ehkä käyttää ketsuppia makaroonilaatikkoon, jos syön sitä vielä kolmantena päivänä.
Minulla on sama esim. joulukinkun kanssa, aattona en vielä sinappia käytä, mutta Tapaninpäivänä kyllä.
Tekopäivänä mehevä ja tuore laatikko ei välttämättä kaipaa ketsuppia. Seuraavina päivinä laitan ketsuppia.
Joo, mulla menee ketsuppi vain ranskisten kanssa. Enkä oikein syö ranskiksia..
Just tänään meillä ruokana, puolukkahillolla
Makaroni-, ei makarooni.
En osta ketsuppia, enkä käytä muuallakaan. Olen kerran saanut maistaa itse tehtyä, vielä kuumaa ketsuppia, se oli kyllä mainiota.
Kyllä