En ole pessyt pyykkiä kohta kahteen viikkoon, kun kämppiä omii pyykinpesukoneen
Nytkin enintään kaksi paitaa pyörii koneessa.
Ärsyttää.
Ainoa hyvä puoli kyseisessä kämppiksessä on se, että keittiö on yleensä siisti. Vielä kun oppisi täyttämään tiskikoneen ja heittämään hammaslankaimet ja tyhjät vessapaperihylsyt roskikseen.
Ja ihmettelijöille miksi en asu yksin on etten asu Suomessa ja täällä ei yksin eläminen ole taloudellisesti ole järkevää
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kämppiä? Joku noita?!
Autocorrect. Piti olla kämppis.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sanot sille, että nyt olis sun vuoro.
Eipä tuo hyödytä. Pitää varmaan alkaa heräämään viideltä aamulla pistämään koneen ajastimelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo hyödytä. Pitää varmaan alkaa heräämään viideltä aamulla pistämään koneen ajastimelle.
Tää siis ap.
No sitten käytte näitä yhteiselämän sääntöjä rauhassa läpi. Nuoret on monta kertaa vähän itsekkäitä, ajattelemattomuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
No sitten käytte näitä yhteiselämän sääntöjä rauhassa läpi. Nuoret on monta kertaa vähän itsekkäitä, ajattelemattomuuttaan.
Olis edes nuori, mutta täyttää pian 40.
Ap
Ryhdistäydy ja avaa suusi. Sanot tiukasti, että sun täytyy käyttää konetta. Ei auta, että mielessä pyörittelee harmitusta.
Jotenkin vaikea kuvitella, että teidän koneessa on niin pitkät pesuohjelmat, että ihan koko työajan ulkopuolisen ajan kämppiksesi voisi päivittäin konetta pyörittää. Mutta kuten yllä moni on sanonutkin, josko nyt aikuisena ihmisenä vaikka juttelisit sen kämppiksesi kanssa ja tekisistte vaikka sellaisen varaustaulukon siihen pesukoneen viereen.
Oletko ap jotenkin sosiaalisesti rajoittunut, vai miksi et vain keskustele asiasta kämppiksesi kanssa ja sovi yhteisistä pelisäännöistä?
No sovitte tästä lähtien pyykinpesupäivät. Sanot suoraan, että nyt on sinun vuoro pestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Tuskin se kämppis kuitenkaan koko heräilläoloaikaasi pyykkäämään pystyy. Kysy siltä vaikka, aikooko huomenna pestä pyykkiä ja mihin aikaan, ja ajoitat sitten sen mukaan sen oman pyykkäyksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No sit ei kyllä kummallakaan mene ihan putkeen, kun tollasessa iässä tollasessa tilanteessa
Pysäytät koneen ja laitat omat pyykit sinne mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo sit ei kyllä kummallakaan mene ihan putkeen, kun tollasessa iässä tollasessa tilanteessa
Itse olen kolmenkymmenen ja olen kyllä muuttamassa toiseen maahan joko joulukuussa tai sitten tammikuussa.
Siihen asti joudun asumaan kimppakämpässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää siis ap.
Eikö sitä voi tehdä ennen nukkuumaanmenoa, siis laittaa pyykit koneeseen ja ajastimella aamusta päälle? Ei kai kämppis nyt joka päivä yöhön asti pyykkiä pese?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo sit ei kyllä kummallakaan mene ihan putkeen, kun tollasessa iässä tollasessa tilanteessa
Itse olen kolmenkymmenen ja olen kyllä muuttamassa toiseen maahan joko joulukuussa tai sitten tammikuussa.
Siihen asti joudun asumaan kimppakämpässä.
Ap
HYVÄNEN AIKA! Avaa suusi! On kestämätöntä luonnolle että pyörität melk tyhjää konetta ja muuta sheissea! TAI minä pesen maanantaina ja sä tiistaina jnejne!
Neuvoisin sinua kertomaan kämppiksellesi, että sinulla olisi tarve käyttää pyykkikoneetta. Ei täällä vauvapalstalla selän takana mariseminen ratkaisen kenenkään arjen haasteita ja ongelmia.
Poistumallla. Jäynää tekevä voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vaikea kuvitella, että teidän koneessa on niin pitkät pesuohjelmat, että ihan koko työajan ulkopuolisen ajan kämppiksesi voisi päivittäin konetta pyörittää. Mutta kuten yllä moni on sanonutkin, josko nyt aikuisena ihmisenä vaikka juttelisit sen kämppiksesi kanssa ja tekisistte vaikka sellaisen varaustaulukon siihen pesukoneen viereen.
Pyörittää kolmen tunnin ohjelmia ja koska olen tämän kuun kouluttanut uutta työntekijää, olen joutunut olemaan enemmän toimistolla kuin normaalisti. Normaalisti olenkin saanut etäpäivinä tai vapaapäivinä pestyä.
Ap