Kyllä rikaitten miesten tavis-puolisoilla on helppoa! Ovat kotihoidontuella ja silti käy siivoja yms!
En yleensä ole kade, mutta pikkasen välillä jurppii ku puistossa mammat valittaa, ku sitä ja tätä pitäis tehdä eikä kotiin vielä viitti mennä, kun siivojalla on vielä homma kesken. Kiva itse jynssätä kaiket päivät eikä ehdikään kaikkea tekemään.
Kommentit (6)
mutta oikeesti rupesi riepomaan se, että aina piti olla evakossa silloin.
Mitäs hittoa te sen siivoojan sitten olette ottaneet. Ettei tekokynnet katkea siivotessa, vai?
siivooja onkin palkattu kun ei itse ehdi kaikkea tekemään :)
Ei meillä vaan siivoojan takia evakossa tarvi olla =o
Joskus oon kotona ja joskus en. Meidän siivooja tykkää siitä että ollaan kotona. Hän pitää kovasti lapsista ja kaipaa juttuseuraa, sillä yleensä on kaikki päivät työssään yksin kun yleensä kaikki lähtee pois kotoa kun siivooja tulee.
ennenkuin voisin sellaisen meille päästää, niin jonkun pitäisi kerätä kaikki rojut pois lattioilta. Meillä kun on joskus niin kauhean sotkuista, että hyvä, kun pääsee kävelemään huoneesta toiseen hyppimättä isoja loikkia lelujen ja muun roinan yli. Kukas siis tulisi siivoamaan ennenkuin siivooja tulee? Se imurointi ja pintojen pyyhkiminen on sitten ihan helppoa sen jälkeen.
mutta tuntuu että on tiellä. Meillä kolme pientä lasta ja kaksi koiraa, joista aina joku tuntuu olevan väärässä paikassa väärään aikaan.
4
ongelmalta. Itse olen saanut nauttia tollasesta reilun vuoden tossa taannoin. No, myönnän silti että olen sellaisille kade, mutta silloin oli ongelmia ihan yhtälailla, tosin erilaisia.