Mitä ostaa teinipojille joululahjaksi?
Sukulaispojat, toinen 13 ja toinen 16. Budjetti noin 25 euroa per henki. Kummallakaan ei ole koskaan mitään lahjatoiveita vaikka miten kysyy. Lahjakortit ei ole nyt vaihtoehto, koska niin monta kertaa olen antanut juuri lahjakortteja, pari kertaa ilmeisesti jäänyt käyttämättäkin. Molemmilla oli kesällä synttärit ja annoin leffalippuja eli tällä kertaa ei myöskään niitä.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Pussilakanasetti
Otsalamput
Jos nuo pojat on kotona pelikoneen ääressä viihtyviä niin mitä ne otsalampuilla tekee?
Onko jotain mitä fanittavat? Tai jokin mieleinen harrastus?
Siihen teemaan sopivat kylpypyyhkeet vaikka.
Kuulokkeet?
Pelaavatko tietokoneella vai pleikkarilla?
Osta vaikka joulupakkauksessa toffifeeta ja siihen lisäksi sukat. Ei ehkä kovin mielikuvituksellista mutta tulevat ainakin käyttöön.
Joku laadukas hiirimatto pelaamiseen. Ne ovat kuitenkin kulutustavaraa. Mutta pitää olla oikeasti hyvä ja kunnollinen millä hiiri liikkuu hyvin.
Itse annan teineille lahjan rahana, saavat sitten itse ostaa mitä haluavat tai laittaa säästöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Langattomat kuulokkeet, tuolla budjetilla voi saada ihan kelvolliset kun laittaa juuri sen 25e eikä yhtään vähempää. Sitten esimerkiksi lompakko on hyödyllinen, kirja on aina hyvä, jos sattuukin vaikka innostumaan lukemisesta tai on lukutoukka jo valmiiksi. Lakanasetti hyödyllinen samoin villasukat tai lapaset/pipo tosin ei ehkä tuon ikäinen osaa välttämättä arvostaa.
Molemmilla on jo airpodsit. Kirja voisi olla hyvä. Mutta minkähänlaisia tuon ikäiset tykkää lukea? Ap
Entä joku äänikirja kerhon jäsenyys? Sitten voisivat itse valita mitä kuuntelevat. Ja jos sattuisivat tykkäämään, voisit seuraavaksi lahjaksi ostaa lisää tilausaikaa.
Perus t-paita esimerkiksi mustana. Varmista vain oikea koko.
Yhdistän aiempia ehdotuksia: otsalamppu ja kirja. Kova juttu tänä talvena, kun tulee niitä sähkönkatkaisuiltoja eikä konsoleilla voi pelata.
Osta vaikka "Respektiä - seksikirja pojille". Hankala antaa kirjasuosituksia, kun ei tiedä, mistä genrestä kyseiset pojat pitävät ja kykenevätkö lukemaan tavallista vai pitääkö olla selkoa. Osta vaikka jokin novellikokoelma kuten Magdalena Hain "Kuolleiden kirja", siinä on hauskoja kauhunovelleja.
Vierailija kirjoitti:
Yhdistän aiempia ehdotuksia: otsalamppu ja kirja. Kova juttu tänä talvena, kun tulee niitä sähkönkatkaisuiltoja eikä konsoleilla voi pelata.
Osta vaikka "Respektiä - seksikirja pojille". Hankala antaa kirjasuosituksia, kun ei tiedä, mistä genrestä kyseiset pojat pitävät ja kykenevätkö lukemaan tavallista vai pitääkö olla selkoa. Osta vaikka jokin novellikokoelma kuten Magdalena Hain "Kuolleiden kirja", siinä on hauskoja kauhunovelleja.
Tämä juurikin. En ymmärrä miksi joku piti huonona ehdottamaani otsalamppua. Omat kummipoikani teini-iässä ovat oikein toivoneet otsalamppuja.
Ja juurikin, nyt tulevana talvena voivat olla erittäin hyödyllisiä
13-vuotias poika varmasti ilahtuu jostain lusikoista.