Veroekspertit tänne
Kuinka kauan kestää päätöksen jälkeen, että ilmoitetaan oikaisuvaatimuksen tekijälle tulos? Tiedän jo mitä sieltä tulee (hyvä päätös), mutten tiedä miten kauan menee.
En reagoi v....iluun.
Kommentit (43)
Yritän nyt sanoa tämän niin, että menisi vaikkapa läpi vaihteeksi :)
Keskusteluissani on kyllä paljon kateellisia raukkoja, olen sen valitettavasti huomannut. Minun elämästäni keksitään jatkuvasti kaikkea p.... ja näiden täysin tuulesta temmattujen asioiden perusteella auotaan päätä minulle. Selitin, että minulle on koko elämäni ajan tullut rahaa vähän eri paikoista ja ollut melko tasaisen hyvä tilanne. Sitten mainitsin, että nytkin pitäisi tulla suunnilleen tonni palautuksia (ei satavarmaa, mutta uskoisin näin.) Tämän perusteella minulle sitten kerrottiin, että olen köyhä, koska tonni on minulle elämää suurempi rahasumma 🤣🤣🤣🤣🤣 ööööö... Eiköhän asuntoni myyntihinta ja osakkeet ole olleet ihan aavistuksen isompia summia kuin tuhat euroa 😂 Kerroin sen esimerkkinä, että tällä tavalla sitä rahaa tulee vähän milloin sattuu. Missään vaiheessa en sanonut MITÄÄN siihen viittaavaa, että odotan mahdollista tonnia kuin kuuta nousevaa, koska se on valtava summa minulle🥱🥱🥱 kyllä ihmiset ovat uskomattoman t.........y.......h......m.....i.....ä.
En käsitä mistä hel.......stä nämä kateelliset 🤡🤡🤡🤡 repivät noita juttujaan?!?
Tuossakin mahdollisessa veronpalautusjutussa kirjoitin AINOASTAAN, että nytkin on todennäköisesti tulossa noin tonni palautuksia ja myöhemmin henkivakuutusrahat jnejne. Selitin, että minulle tulee tällaisia satunnaisia rahoja vähän milloin sattuu ja annoin esimerkiksi veronpalautukset. Se olikin sitten synonyymi sille, että en ole tonnia suurempaa summaa nähnyt ja olen köyhä, koska se on kuulemma minulle elämää suurempi asia😂😂😂 Missään v------n vaiheessa en antanut ymmärtää mitään sen suuntaista🥱 olen niin totaalisen kyllästynyt näihin iänikuisiin v......hin, jotka repivät täysin p....juttuja tyhjästä ja haukkuvat minua itse keksimiensä asioiden perusteella. Ei tuollainen ole tervettä touhua!!!
Sehän tässä turhauttaa, kun en tajua noista oikaisuista vielä tarpeeksi, paitsi juurikin tuon hankinta-arvojutun. Pitäisi kunnolla opiskella aihetta, nyt en vain jaksa vielä.