Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten teillä korvataan, jos toinen jää ilman orgasmia kokonaan seksissä?

Vierailija
17.10.2022 |

minkä korvauksen ilman orgasmia jäävä saava?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies antaa aina monta mulle, mutta valitettavasti emme kai ole enemmistönä asiassa.

Vierailija
22/28 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin mies antaa aina monta mulle, mutta valitettavasti emme kai ole enemmistönä asiassa.

Tämän ketjun perusteella nimenomaan olette.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippuu kumpi se ensin tuleva on. Jos vaimo saa ensin, jatketaan siihen asti, että hän tulee toisen kerran tai minä. Jos taas minä tulen ensin seksi loppuu siihen paikkaan. Vaimo ei anna sen jälkeen tehdä mitään ettei tule vaan sotkua tai onhan sitä jo tullut mutta ettei tulee lisää.

Vierailija
24/28 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa sitten aina orkut tasan. Vai miten ajattelit korvata miehen menetetyt orgasmit?

Vierailija
25/28 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa just niin monta orgasmia kuin kykenee saamaan. Usemmien yhden.

Vierailija
26/28 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun perusteella nimenomaan olette.

Ei kannata tehdä johtopäätöstä tämän ketjun perusteella pelkästään.

Itsekin kerroin tuossa viestissä nro 18 mikä nykyinen tilanteeni on, mutta kaikki aiemmat miehet eivät suinkaan ole olleet yhtä ihania eikä seksi ole ollut yhtä upeaa ja orgasmintäytteistä.

Vierailija
27/28 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orgasmit tulee mennä tasan.

kuulostaa reilulta. N

Miksi tyytyisin reiluuden nimissä vain yhteen orgasmiin, kun voin saada niitä saman seksikerran aikana useamman?

Ihan tasa-arvon nimissä pitäisi sitä pitää tyydyttävänä tilanteena ja kaikki ylimääräiset on ylimääräistä mitä ei voi vaatia. Voi se mieskin saada vaikka kuinka monta orgasmia, imet vaan kauemmin kuin ensimmäisellä kertaa. Meillä mies tulee joskus neljäkin kertaa päivässä.

Vierailija
28/28 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orgasmit tulee mennä tasan.

kuulostaa reilulta. N

Miksi tyytyisin reiluuden nimissä vain yhteen orgasmiin, kun voin saada niitä saman seksikerran aikana useamman?

Ihan tasa-arvon nimissä pitäisi sitä pitää tyydyttävänä tilanteena ja kaikki ylimääräiset on ylimääräistä mitä ei voi vaatia. Voi se mieskin saada vaikka kuinka monta orgasmia, imet vaan kauemmin kuin ensimmäisellä kertaa. Meillä mies tulee joskus neljäkin kertaa päivässä.

Mun täytyy siis miehen orgasmin jälkeen vain jatkaa imemistä vaikka hänestä se tuntuu epämiellyttävältä eikä pätkääkään nautinnolliselta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän