Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten teillä korvataan, jos toinen jää ilman orgasmia kokonaan seksissä?

Vierailija
17.10.2022 |

minkä korvauksen ilman orgasmia jäävä saava?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/28 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien miehen yleensä patikoimaan korvaukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso laittaa muutaman satasen mun tilille.

Vierailija
4/28 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun koskaan ei jäädä ilman.

Vierailija
5/28 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kh:lla tähän sanottavaa, kun hänen miehensä kirjoitusten perusteella jää aika useinkin ilman?

Vierailija
6/28 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

35e, maksu käteisellä seteleinä.

Vierailija
7/28 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, normitilanne.

Vierailija
8/28 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut moista vastaan.

Vierailija
9/28 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään

Vierailija
10/28 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle karkkeja 3 kpl

Vierailija
11/28 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ratkaisee. Laukemainen ei ole hyvän seksin mitta (vaikka se useimmiten hyvään seksiin kuuluukin).  Useimmiten molemmat ovat todella tyytyväisiä jälkeenpäin, mutta satunnaisesti jommalla kummalla on ollut selkeästi kivempaa. Mutta seuraavalla kerralla leikit "valitaan" taas niin, että toinenkin varamsti nauttii. 

Vierailija
12/28 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalit etusetelit käytössä. Minulla siis, miehellä tietenkin eturauhassetelit.

Vierailija
13/28 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmit tulee mennä tasan.

Vierailija
14/28 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuulostaa reilulta. N

Vierailija
15/28 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuulostaa reilulta. N

No ei todellakaan kuulosta! Liki 30 vuoden ajan vaimo on saanut joka ikisellä seksikerralla vaikka kuinka monta ja minä yhden. Ja nytkö sitten pitäisi viiskymppisen miehen alkaa jyystää tilejä tasan? Kiitos ei, en halua kuolla vielä näin nuorena.

Tällaiset asiat on sovittava etukäteen.

Vierailija
16/28 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuulostaa reilulta. N

Miksi tyytyisin reiluuden nimissä vain yhteen orgasmiin, kun voin saada niitä saman seksikerran aikana useamman?

Vierailija
17/28 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa yleensä useammankin orkun, itse silloin tällöin. En silti koe olevani tässä yhtään velkomassa.

Vierailija
18/28 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla puhuttu asiasta enkä näe seksiä sellaisena, että pitää laskea meneekö kaikki tasan kunhan molemmilla on kivaa niin hyvä. Sellainen fiilis kuitenkin, että nykyinen tapailukumppani huolehtii tasapuolisuudesta.

Tuossa yhdellä kerralla aika pikaisesti ratsastin hänet laukeamaan ja seksi loppui siihen sillä kertaa. Itse en tuolloin saanut orgasmia vaikka nautinkin seksistä. En sanonut mitään vaikka olisin mieluusti lauennutkin, olihan se kivaa kuitenkin ja tykkäsin siitä miten mies nautti minusta.

Seuraavalla kerralla mies teki aloitteen seksiin ja kantoi sänkyyn suukotellen, laski selälleen sänkyyn ja suudellen vartaloni läpi laskeutui nuolemaan pimppaan kiusoittelevasti orgasmia hidastellen, lauettuani antoi ihanaa kulliaan ja hetken päästä nuoli vielä toisen orgasmin minulle jonka jälkeen naimme intensiivisesti kunnes hän laukesi sisääni.

Yleensä mies nuolee ainakin yhden orgasmin minulle, harvassa on ne kerrat, kun en saa orgasmia. En siis ole kovin hyvä tulemaan yhdynnässä, mutta kokeilen keinoja mitkä voi toimia minulle ja mies saa minut hetkessä suullaan tulemaan ja tykkää siitä niin upeaa on seksi kokonaisuudessaan vaikka joskus ei laukeaisikaan.

Vierailija
19/28 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ehtii saada yleensä neljästä kuuteen ennen minua. Ei sillä, hoitelee kyllä aina minut haluamallani tavalla, jos sen tarpeessa olen.

Meillä makuuhuoneeseen ei kuulu sana "ei".  Meillä uskaltaa aina ehdottaa kaikkea uutta ja outoakin, koska absoluuttiset rajat on keskusteltu jo muutaman ensi viikon aikana seurustelun alkaessa. Siksi orgasmien epäsuhtakin olisi ihan aamukahvipöydässä käsiteltävä asia, jos se siis oikeasti häiritsisi.

Vierailija
20/28 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hitto. Laskujeni mukaan en sitten ole enää oikeutettu yhteenkään orgasmiin. Jatkossa siis vain miehelle orkku, niin päästään joskus kaukana tulevaisuudessa ehkä lähelle tasalukemia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi