Miksi mies poistaa minut tinder osumista mutta jatkaa aktiivisesti tinderin käyttöä
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Se hakee vain satunnaista seksiseuraa. Tykkää vietellä naisia, kun saa, lopahtaa kiinnostus.
Mietihän vielä kummassa teistä se vika on?
En ymmärrä miesten logiikka ollenkaan.
Voi rakas lapsi. Jotkut miehet valehtelevat saadakseen mitä haluavat. Ikävä että jouduit tuollaisen kohtaamaan. Pääsisitkö puhumaan vaikka jollekin ammattilaiselle asiasta? Ettei jäisi traumaa. Tulevaisuudessa sitten varovaisemmin niiden miesten kanssa, ja muista että kun teot ja sanat ovat ristiriidassa niin teot puhuvat totta.
Siis nainen sai samaa kohtelua takaisin, mitä naiset tuolla harrastavat ja nyt on maailma järkkynyt.
Ymmärsinkö oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimies sai mitä halusi ja jatkoi matkaansa.
Miksi pelimies antaa ymmärtää että muka haluaa suhteen. Mutta silti on sikku monia vuosia.
Koska saa siten, mitä haluaa - panon tai useamman, kunnes kyllästyy.
Joko tää viesti on Porvoosta tai ap "ei ole penaalin terävin kynä" niin kuin sanotaan ja sekin vastannee sitten omalta osaltaan siihen, miksi jatkoi eteenpäin, vaikka ap olisi kaunis ja seksi olisi aikansa maistunut.
Ei kaikki miehet kestä upeita naisia. Joten, unohda kyseinen nahjus.
Olen poistanut mukaviakin ihmisiä, kun olen halunnut pitää tinderistä lomaa, mutta ikävää, jos se on viestinyt, etten olisi kiinnostunut.
Miehet pettää. Se etsii uusia naisia koska et ollut helppo.
Sanon vaan kirjoitti:
Miehet pettää. Se etsii uusia naisia koska et ollut helppo.
Olin helppo ja hän oli siitä samaa mieltä.
Mitä jos laihduttaisit? Hoikan ja perusnätin kanssa olisi seksi pelkkää himoa, mutta sotanorsun kanssa ei paljoa viitsi.
M37
Koko tinderin pointti on löytää pillua ja skermat sisään. Rakkaus ja tunteet ja parisuhde on niin plääääähhh. Meitä on jo liikaa en jaksa larpata kotia.
Ei kai se sitten sun mies ole jos se sinkkujen tinderissä seuraa etsii? Vai oletko sinäkin Tinderistä löytynyt ja nyt jatkaa siellä hakua?
Vierailija kirjoitti:
Koko tinderin pointti on löytää pillua ja skermat sisään. Rakkaus ja tunteet ja parisuhde on niin plääääähhh. Meitä on jo liikaa en jaksa larpata kotia.
Naisilla ja miehillä on eri käsitys tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos laihduttaisit? Hoikan ja perusnätin kanssa olisi seksi pelkkää himoa, mutta sotanorsun kanssa ei paljoa viitsi.
M37
Olen sitä ja sain seksiä. Mutta silti minua ei haluta nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se sitten sun mies ole jos se sinkkujen tinderissä seuraa etsii? Vai oletko sinäkin Tinderistä löytynyt ja nyt jatkaa siellä hakua?
Löysimme toisemme tinderistä
Se hakee vain satunnaista seksiseuraa. Tykkää vietellä naisia, kun saa, lopahtaa kiinnostus.
Mietihän vielä kummassa teistä se vika on?