Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, onko miehen ammatilla merkitystä?

Vierailija
16.10.2022 |

Ei (todellisuudessa, kyllä).

Itse olen yrittäjä. Ostan naisten sukkia, pidän niitä ja myyn Ebayssa naisen käyttäminä.

Naisille ei ammattini kelpaa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne nämä meidän naiset ovat. Minä olen töissä Tokmannilla hyllyttäjänä ja kassalla. Voi jo arvata kuinka naisille ei kelpaa. Etenkin kun kerron, että en ole aikeissa vaihtaa työpaikkaa tai edetä urallani.

Jep, raha on naisille tärkeää.

Ei kaikille. On vaikka kuinka paljon naisia, joille riittää vuokra-asunto lähiössä ja kaiken kaikkiaan matala elintaso. Tämä on taas tätä neuroepätyypillisten tapaa käydä keskustelua, että jankutetaan naiset sitä ja miehet tätä -kommentteja ja yleistetään kaikki naiset samanlaisiksi, kun ei henkinen kapasiteetti riitä käsittelemään sitä faktaa, että meihin naisiin mahtuu monenlaisia.

Minulle raha on tärkeää. Oma raha.

Vierailija
42/43 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole merkitystä.  Tosin en pidä varasta tai huijaria ammattina, ja ap on nimenomaan huijari. Eli aloittajan tapauksessa ratkaisee se, että huijaa ihmisiä. Moraalin puute on ehdoton ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on. En ikinä voisi seurustella esim miehen kanssa joka tekee naisvaltaisella alalla töitä, esim SIHTEERI. Hyi, totaalinen turn off. Miehellä pitää olla miehinen työ!