Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä aloita suhdetta, sinkkuna olet paljon onnellisempi etkö joudu tekemään joka päivä kompromisseja... eikö totta?

The_Purge
16.10.2022 |

Niin - sinkkuna saat tehdä mitä haluat mutta suhteessa jokainen päivä on kompromissi ja mennään toisen ehdoilla... koskaan et voi olla täysin oma itsesi suhteessa eikö totta?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Etenkin meille miehille. -nuori vapaaehtoisesti sinkku velamies

Tutkimukset väittävät toisin:

https://thl.fi/fi/-/tutkimus-parisuhde-tarkea-miesten-itsetunnon-ja-mas…

Ja tässä kiteytyy loistavasti se syy siihen, miksi en itse ikinä halua suominaista kattoni alle. Te luulette tietävänne, mitä me miehet halutaan. Levittele sinä vain miesvastaisia linkkejäsi jollakin hikisellä foorumilla aamusta iltaan. -nuori vapaaehtoisesti sinkku velamies

On julkaistu useita tutkimuksia siitä, että SUURIN OSA miehistä on onnellisempia parisuhteessa. Kyllä siihen joukkoon mahtuu myös muutama, jotka ovat onnellisempia sinkkuina. Ei ole minulta pois :D

-eri

Jos tämä olisi totta, eikö voisi luulla, että nimenomaan miehet haluaisivat sitoutua?

Vierailija
42/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehiä ei saa vihata?

Minusta nainen on onnellisin sinkkuna.

Mies tarvitsee naisen, jotta voi olla onnellinen.

Miesten vihaaminen ei tee naisesta surullista! Miehet ne tässä ovat surullisia. N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehiä ei saa vihata?

Minusta nainen on onnellisin sinkkuna.

Mies tarvitsee naisen, jotta voi olla onnellinen.

Miesten vihaaminen ei tee naisesta surullista! Miehet ne tässä ovat surullisia. N43

Totta! Miesten vihaamisessa ei ole mitään väärää. Mies ei voi elää ilman naisia. ME VOITIMME!!!

Vierailija
44/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju ilmiannettu miesvihasta. Nainen25V

Vierailija
45/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju meni pilalle kun joku otti nokkiinsa ja tekeytyi miesvihaajaksi.

Vierailija
46/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat ohjeita muille, miksi muut eivät saisi olla onnellisissa suhteissa? Tee sinä kuten haluat ja anna muidenkin, jopa pariutua.

onnellinen rouva

Vierailija
47/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sairasta tekstiä naisilta.

Tehkää meille kaikille miehille iso palvelus, ja pysykää kaukana meistä.

Yst. terveisin: kaikki miehet ikinä.

Vierailija
48/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin vihaan miehiä.

Tiesitkö, että vihaaminen tekee onnettomaksi? 

Vierailija
49/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus kai kuitenkin on se, että harva vastustaa rakastettuna olemista, kokemusten jakamista jonkun kanssa, mukavaa yhdessäoloa, läheisyyttä, seksiä jne. Aika moni on ilmeisesti päätynyt ratkaisuun, ettei asuta yhdessä, jolloin voi saada tuon edellä mainitun, ilman että tarvii vääntää kotitöistä, eri elämänrytmistä, rahasta tai mistään sellaisesta.

Jostain syystä ihmiset menee helposti ääripäihin: pakko olla perinteinen naimisiin ja asutaan yhdessä -liitto tai sitten aletaan kerta kaikkiaan vihaamaan toista sukupuolta. Ihan ihme ääriajattelua. Eikö voisi etsiä jotain ratkaisua tältä väliltä? Itselle voisi sopia sitoutunut parisuhde (jossa siis ollaan uskollisia tälle yhdelle kumppanille ja on rakkautta), mutta jossa ei asuttaisi yhdessä. Yhdessä kuitenkin vietettäisiin vapaa-aikaa jonkin verran, tutustuttaisiin toisen lähipiiriin, perhejuhlat jne. tietysti yhdessä (muun perheen kanssa). Eli ihan oikea parisuhde, mutta eri huushollit.

Vierailija
50/56 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan päätteeksi kiitos useista kommenteista :)

Vierailija
51/56 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan paljon ihmisiä kenellä on joko asennevamma, väärät ja epärealistiset odotukset, ette ole oikean ihmisen kanssa, tai ette ole sinut itsenne kanssa. En minä ole huomannut että minun elämä olis jotenkin vaikeaa silloin kun elän ihmisen kanssa ketä rakastan. Parisuhteen edetessä jokainen ihminen muuttuu, osa huonompaan suuntaan osa parempaan. Yleensä se muuttuu vain arjeksi sen alkuhuuman jälkeen. Muutos pitää tiedostaa, ja niistä pitää myös puhua jos se menee huonompaan suuntaan. Elämän perusasioita. Ei sen ihmeellisempää.

Jos se yhdessä olo ja eläminen pitkässä parisuhteessa on parisuhteessa noin kauhean vaikeaa, silloin on parempi pysyä sinkkuna ja tyytyä siihen elämään.

Vierailija
52/56 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suhteessa jo kuudetta vuotta. Asumme erillään. Teen mitä haluan. Ei tarvi kompromisseja. Ex - avioliittoni oli kyllä kamala.

Minä en kestä edes tapailua. Siinäkin tulee toisen jälkien siivoamista, ja pitää varata jotain tarjottavaa yms. On vaan niin ihanaa olla itsekseen. =)

Vierailija
53/56 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä vaihtaisi avioliittoani ikinä sinkkuuteen. Enkä,keksi mitä kompromisseja tässä muka tekisin kun yhdessä kaikki päätetään ja rakkaudesta yhteen menty.

Vierailija
54/56 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sairasta tekstiä naisilta.

Tehkää meille kaikille miehille iso palvelus, ja pysykää kaukana meistä.

Yst. terveisin: kaikki miehet ikinä.

Tottahan nuo kaikki kommentit olivat. Valitettavasti.

Vierailija
55/56 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I wouldn't know. Ikää 33 ja eka suhdekkin vielä saamatta. Ois se kiva kokea sekin, voihan olla ettei olisi yhtään mun juttu mutta kun ei oo mahdollisuutta edes kokeilla. Ikisinkkuna hautaan.

Vierailija
56/56 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta tutulta. 13vuotta suhteessa ja olen onnellisempi ja enemmän oma itseni, kuin aiemmin. Saan tehdä mitä haluan ja olla oma itseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi